אתר הידע של עודכנית

כל המידע על ניהול המשרד – במקום אחד

שיעור 14: משימות ותזכורות 

3 דקות קריאה

רוצים להיות במעקב אחרי מסמך ששלחתם ללקוח?

צריכים להגיש תצהיר בתאריך מסויים?

בתוכנת עודכנית תוכלו לנהל את המשימות שלכם, להגדיר תזכורת,

ואף לקשר מספר מטפלים מהמשרד לאותה משימה.

איך מוסיפים משימה

ניתן להוסיף משימה ממספר מקומות בתוכנה:

א. במסך הראשי ← תפריט יומן ומשימות ← לחצו על הוסף משימה.

ב. בכרטיס הלקוח/תיק ← חוצץ משימות ← לחצו על כפתור [הוסף].

ייפתח טופס "משימה". בשיעור זה נעבור על השדות העיקריים למילוי:

  • הגדירו את התאריך בו מתחילה ואמורה להסתיים המשימה.
  • הקלידו תיאור למשימה (שדה חובה).
  • בחרו במטפל.
  • הקלידו תאריך לתזכורת. לקבלת תזכורת מתפרצת בצורת חלונית על המסך, סמנו את השדה.
  • ניתן לקשר את המשימה לכרטיס לקוח/תיק (בהוספת משימה מתוך כרטיס תיק, המערכת תמלא את הפרטים אוטומטית).
  • להצגת שדות נוספים לחצו על כפתור [הצג פרטים נוספים].

בסיום לחצו על כפתור [שמור].

תפריט יומן ומשימות במסך הראשי

במסך הראשי ← תפריט יומן ומשימות ← משימות, תוכלו לראות את כל המשימות שלכם או של כל עובדי המשרד.

  • ניתן לסנן את רשימת המשימות לתצוגה לפי טווח תאריכים, סטטוס ושמות מטפלים.
  • דרך כפתור  [פעולות] שבראש המסך, ניתן לסמן את המשימה כבוצעה, לדחות את מועד הביצוע או להעביר למטפל אחר.

במידה והגדרתם תזכורת לביצוע המשימה, ההתראה תופיע בסרגל ההתראות במסך הראשי ← אייקון ניהול משרד