עודכנית - מאגר ניהול ידע

ברוכים הבאים - ביצוע הגדרות ראשונות במערכת עו"דכנית פלטינום

הגדרות ראשוניות

לפני תחילת העבודה במערכת עו"דכנית פלטינום, קיימות הגדרות אשר חשוב להזין בהן נתונים התחלתיים, כמו הוספת המשתמשים למערכת, מספור הנה"ח, הגדרות הוצל"פ וכו'.

במאמר המצורף הבאנו לפניכם את עיקר השינויים שיש לבצע, לפי הסדר המומלץ. להסברים מפורטים יותר בנושאים השונים ולסרטוני הדרכה בנושא ניתן ללחוץ על הקישורים המצורפים.

אלו ההגדרות העיקריות שיש לבצע לאחר הכניסה הראשונה למערכת:

  1. ניהול משתמשים - הוספה של משתמשים והגדרת הרשאות מתאימות.
  2. מספור מסמכי הנה"ח - הגדרה של מספרי המסמכים החשבונאיים שיופקו בתוכנה. (ללא הגדרת המספור הרצוי המערכת תתחיל מ-1 בכל הפנקסים).
  3. נתונים למילוי טפסים (מול הוצל"פ) - למשרדים העובדים מול ההוצאה לפועל, פרטי הרישום על הטפסים שיופקו במערכת.
כניסה לתוכנה

אם אינך מצליח להיכנס לתוכנה באמצעות רישום שמך הפרטי, דע כי המשתמש "מנהל" (ללא סיסמה) הינו משתמש אתו ניתן להיכנס לתוכנה בפעם הראשונה.

(חשוב לאחר הכניסה הראשונה לבצע את הוספת המשתמשים במשרד ומאוד לא מומלץ להמשיך ולעבוד עם "מנהל", אלא יש לשמור אותו כמשתמש נוסף)  

ניהול משתמשים - הגדרות משתמשים והרשאות

לפני תחילת העבודה בתוכנה יש להזין את שמות המשתמשים (העובדים במשרד) אשר יעבדו עם מערכת הפלטינום ולבדוק כי כל משתמש משויך לקבוצת הרשאות מתאימה.

הגדרות מערכת > "ניהול משרד"> קוד מס' 13 - "רשימת משתמשים"

ברשימה זו יש להקים משתמשים חדשים ולקשר אותם לקבוצת ההרשאות המתאימה.
במידה ורוצים להוסיף משתמש נוסף - לחץ על הכפתור "הוסף", מלא את השדות הרלוונטיים, קשר את המשתמש לקבוצת הרשאה מתאימה ולסיום לחץ על כפתור "שמור".

לא חייבים למלא את כל הנתונים בכל השדות וניתן לעדכן אותם בשלב מאוחר יותר. לתחילת העבודה מספיק לציין:

שם כניסה - שם אתו יכנס המשתמש למערכת, בד"כ שם פרטי בלבד.

שם מלא - שם פרטי+שם משפחה.

קישור המשתמש לקבוצת הרשאה מתאימה ע"י סימון  בתיבת הסימון, ליד קבוצת ההרשאות הרלוונטית.


למאמרים נוספים וסרטון הדרכה בנושא ראו - ניהול משתמשים 

 

 

חזרה למעלה

הגדרת מספור מסמכים חשבונאיים

לפני תחילת הפקת מסמכים חשבונאיים (חשבונית מס/קבלה, חשבוניות, קבלות, קבלות פיקדון וכו') יש לקבוע את המספור לפנקסי הנהלת החשבונות כך שיתחילו מהמספר הרצוי לנו.

במידה ואתה עובד עם פנקסים ידניים או עם מערכת הנה"ח קיימת, תוכל לקבוע את המספור במערכת כך שימשיך לפי הרצף הקיים.

    שים לב - במידה ולא צוין מספור רצוי, המערכת תתחיל מהספרה "1" בכל הפנקסים ויהיה צורך באישור בכתב על מנת לשנות זאת.

לקביעת המספור:

תצוגה > כלים ותחזוקה > הגדרות מערכת > "כספים" > קוד מס' 70 - "כספים - מספרי מסמכים"

  1. לחץ על "עדכן"
  2. לכל פנקס, הזן מספר אחד קודם מהמספר שבו תרצה להתחיל את הרצף. לדוגמה -אם נרצה כי החשבונית הראשונה שנפיק תקבל את המספר 100, נזין את המספר 99.

אם מופיע ערך בשדה מסוים, פרוש הדבר כי מסמך מסוג זה כבר הופק ולא ניתן לשנות את המספור של הפנקס הזה.

 

 

חזרה למעלה

נתונים למילוי טפסים - הגדרת נתוני הוצאה לפועל 

משרדים העובדים מול הוצאה לפועל, יגדירו את הנתונים אשר יופיעו באופן קבוע בפרטי הפעולות ועל גבי הטפסים שישלחו להוצל"פ.

חשוב לציין את הפרטים בדיוק כמו שהם מופיעים בלשכה ומומלץ למלא אותם כנגד אישור מודפס כלשהו שהתקבל מהם - בו רואים את פרטי המייצג בהוצל"פ במשרד.  

להגדרות הוצל"פ:

תצוגה > כלים ותחזוקה > הגדרות מערכת > הוצל"פ: קוד 31 - הוצל"פ - ברירת מחדל לנתונים למילוי טפסים או קוד 32 - נתונים למילוי טפסים.

יש להזין את הנתונים השונים בשדות המתאימים ולקשר את הכרטיס החכם לשורת "חתימה דיגיטלית", כך שהקבצים המשודרים יהיו חתומים דיגיטלית. 

שדות חשובים:

  • חתימה דיג': קישור לכרטיס החכם על מנת לחתום ולשלוח את הבקשות השונות בתקשורת.
  • פרטי חשבון לקבלת כספים: מס' חשבון הבנק אליו יועברו הכספים אשר משלם החייב.
  • פרטי חשבון לתשלום אגרות: מס' חשבון הבנק ממנו יגבו הכספים עבור ההליכים השונים שמבצע עורך הדין בתיק.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 חזרה למעלה

             **מומלץ** - ראו מאמרים נוספים וסרטון הדרכה בנושא - הגדרות נתונים למילוי טפסים   

 

צרופות
אין צרופות למאמר זה.
תפריט

הירשם לכל המאגר

קבל עידכון במייל כאשר מאמר חדש מתווסף למאגר.