עודכנית - מאגר ניהול ידע
טכני מאמרים RSS Feed
שגיאה בביצוע סנכרון אאוטלוק
פורסם בתאריך Thu, Jan 25, 2018
שאלה:  לאחר הגדרת סנכרון אאוטלוק מתקבלת הודעת שגיאה (במקרה הנוכחי מול יומן גוגל) תשובה:  יש לבצע הסרה של רכיב .net במחשב והתקנה של דוט נט 4 לפחות (ניתן להתקין גם 4.5 או 4.7)      ... קרא עוד
שגיאה בהצגת רשימה eaccessviolation-איפוס פרופילי משתמש
פורסם בתאריך Wed, Jan 17, 2018
שאלה:  לקוח מקבל הודעת שגיאה בכניסה לרשימה כלשהי במערכת תשובה: ראשית יש למחוק את כל ההגדרות של אותו המשתמש לגבי צורת הצגת הרשימות במערכת. צריך קודם כל לנסות לחזור להגדרות תצוגה ברירת מחדל באותה הרשימה. אם זה לא עו... קרא עוד
SQL Server Agent לא עובד
פורסם בתאריך Mon, Jan 22, 2018
שאלה: בשרת מותקן sql מלא אך לא ניתן להפעיל את ה service של SQL Server Agent  תשובה: ה service לא יעבוד אם מותקן sql express . בכל מקרה אחר, יש לפתוח את ה DB ולהריץ את השאילתא: sp_configure 'show advanced optio... קרא עוד
תוספי אופיס לא נפתחים
פורסם בתאריך Thu, Dec 7, 2017
שאלה:  בעת פתיחת יישום אופיס מתקבלת הודעת שגיאה הנ"ל: תשובה:  יש להעתיק את תוספי האופיס העדכניים ביותר מהשרת שלנו למחשב הלקוח. לאחר מכן יש להריץ את קובץ ההתקנה. לאחר מכן יש להריץ את קובץ תיקון האופיס (fixer) ... קרא עוד
הודעת שגיאה בנסיון הוספת פגישה חדשה דרך כרטיס תיק
פורסם בתאריך Thu, Nov 9, 2017
שאלה: כשמוסיפים פגישה חדשה דרך כרטיס תיק מופיעה הודעת שגיאה. אחרי שסוגרים את הודעת השגיאה ושומרים את הפגישה הפגישה נשמרת תקין ללא קשר להודעת השגיאה, (במידה ומוסיפים פגישה מתוך החלון הראשי או מתוך כרטיס לקוח הודעת השגיאה לא מופיעה).  ... קרא עוד
שגיאה בהורדת קבצי הוצל"פ במטרו
פורסם בתאריך Tue, Sep 26, 2017
שאלה:  בנסיון הורדת קבצי הוצל"פ במטרו מתקבלת הודעת שגיאה: certificate chain is not signed by a trusted CA תשובה:  ראשית יש לבדוק שה-IP  של חברת עודכנית פתוח: 212.150.51.50 והפורט 443 (https). במידה וזה לא עוזר הסי... קרא עוד
התקנת תוספי אופיס לגרסאות 64ביט
פורסם בתאריך Wed, Sep 6, 2017
\\filestore\Tech-Team\קבצים שאלה:  כיצד ניתן להתקין תוספי אופיס על גרסת 64bit תשובה:  יש להריץ את אחד מקבצי ה reg בהתאמה לגרסת האופיס: \\filestore\Tech-Team\קבצים\Office 64bit re... קרא עוד
ביצוע עדכון בסיס נתונים להפעלת תוספי אופיס
פורסם בתאריך Wed, Sep 6, 2017
שאלה:  בפתיחת אאוטלוק מתקבלת הודעת שגיאה cannot find odlight platinum solution in registry  תשובה:  יש להפעיל קובץ reg: Windows Registry Editor Version 5.00 [HKEY_CURRENT_USER\Software\Odcanit ltd.\Odca... קרא עוד
הודעת שגיאה בהתקנת קליינט
פורסם בתאריך Sun, Aug 27, 2017
שאלה:  בזמן התקנת קליינט מתקבלת הודעת שגיאה "לא נמצא נתיב של קובץ ההתקנה" תשובה:  יש להריץ את הקובץ Platinum MSI Cleaner.exe מהנתיב: \\FILESTORE\Production\odlight\Tools . לאחר מכן יש להריץ שוב ... קרא עוד
עודכנית זהב אינה עובדת
פורסם בתאריך Sun, Aug 27, 2017
שאלה:  מערכת עודכנית זהב אינה עולה תשובה:  יש להפעיל את עודכנית זהב בשרת. לפני כן יש לוודא ש scktsrvr עובד בשרת. במידה ולא, יש להריץ את הקובץ scktsrvr.exe מתוך תיקיית winod32.  כמו כן, ניתן למצוא את הקובץ (scktsrvr... קרא עוד
שגיאה בהדפסת חשבוניות וחשבונות עסקה
פורסם בתאריך Wed, Aug 2, 2017
שאלה:  בהדפסת חשבוניות וחשבונות עסקה מתקבלת הודעת השגיאה Could not load file or assembly. לא ניתן לטעון את הקובץ system.core.dll תשובה:  ביצוע תיקון לרכיב net4.      ... קרא עוד
מחלקה לא רשומה
פורסם בתאריך Mon, Jul 31, 2017
שאלה: תקלה בפתיחת מסמכים דרך התוכנה, מתקבלת הודעת שגיאה: המחלקה לא רשומה. word application.   תשובה:  הסרה והתקנה של אופיס מחדש      ... קרא עוד
לא קיים יישום משויך לקובץ
פורסם בתאריך Sun, Jul 30, 2017
שאלה:  כאשר שולחים להדפסה דו"ח למסך מתקבלת ההודעה:    "23/07/2017 12:12:57.353  Exception 'EOleException' in module Platinium.exe at 0010A5B2  ‏‏לא קיים יישום משויך לקובץ שצוין עבור פעולה זו   Module: ModulesData, Source: Mo... קרא עוד
הודעת שגיאה בניסיון שליחת דואר מתוך עודכנית
פורסם בתאריך Wed, Jul 26, 2017
שאלה:  אני מקבל הודעת שגיאה בניסיון שליחת קובץ בדואר אלקטרוני מתוך עודכנית תשובה:  הבעיה נובעת מגרסת האופיס. יש לבצע שינוי של גרסת האופיס מ 64 ביט ל 32 ביט      ... קרא עוד
הודעת שגיאה בהדפסה מרשימת החיובים
פורסם בתאריך Sun, Jun 5, 2016
איפה? כספים > חיובים > הדפס > בחירה באחד הדו"חות כרטיס לקוח/תיק > חוצץ חיובים > הדפס > בחירה באחד הדו"חות מה?  בנסיון הדפסה מרשימת החיובים מתקבלת הודעת שגיאה ולא ניתן להמשיך. התקלה ידועה לנו ובטיפול. יש... קרא עוד
בכניסה למערכת הודעה לגבי תוקף שימוש שעומד לפוג
פורסם בתאריך Sun, Oct 19, 2014
איך מגיעים? מהמסך הראשי > תפריט עזרה פעולות לביצוע: במידה והשירות תקף, ובכניסה לתוכנה מתקבלת הודעה לגבי פקיעת התוקף - יש צורך לעשות עדכון. מתפריט עזרה > לחץ על האפשרות "בדוק אם קיימים עדכונים". (לפירוט נוסף לגבי ביצוע... קרא עוד
עדכוני מערכת שבוצעו
פורסם בתאריך Thu, Nov 20, 2014
שאלה: האם ואיך ניתן לדעת מתי היה העדכון האחרון שבוצע (עו"דכנית פלטינום) ומה עודכן בו? תשובה: מהמסך הראשי > תצוגה > כלים ותחזוקה > עדכוני מערכת: צפייה בעדכונים שהותקנו ... קרא עוד
כמות רישויים
פורסם בתאריך Tue, Jul 11, 2017
שאלה:  ללקוח יש הרשאה להפעיל מספר משתמשים מצומצם על כמות גדולה יותר של עמדות מחשב. היכן הנתון הנ"ל מוגדר? תשובה: בכדי לראות את כמויות הרישויים, יש להפעיל את הקובץ PlatParamEditor.exe מתוך תיקיית Tools בשרת (יש להזי... קרא עוד
הודעת שגיאה בהצגה למסך או הדפסה
פורסם בתאריך Thu, Nov 20, 2014
  אם בניסיון להציג למסך או להדפיס דו"ח או מסמך חשבונאי כלשהו (לא מסמכים מחוצץ "מסמכים") מתקבלת הודעת שגיאה: יש לוודא שגרסת האקרובט מעודכנת ואינה פחות מגרסה 11 לעדכן אותה במידה ופחות מזה. לנסות להדפיס שוב.   (במידה והודעה מהסוג):    ... קרא עוד
בנסיון להגדיר חתימה דיגיטלית ממחשב בו מותקן כרטיס חכם - מתקבלת הודעה על כך שלא נבחרה תעודה
פורסם בתאריך Thu, Feb 19, 2015
 תיאור: הגדרות מערכת > הגדרות הוצל"פ 31 ו/או 32 בניסיון להגדיר חתימה דיגיטלית ממחשב בו מותקן כרטיס חכם (חשוב לוודא) - מתקבלת הודעה על כך שלא נבחרה/זוהתה תעודה דיגיטלית.  פעולות נדרשות:  יש לבדוק את הגדרות האישור במחשב. במק... קרא עוד
ביצוע עדכונים לתוכנת הייצוא - Odexport
פורסם בתאריך Sun, Feb 22, 2015
ביצוע עדכון לתוכנת הייצוא Odexport  לביצוע עדכונים לתוכנת הייצוא Odexport יש להפעיל את מנגנון העדכונים במחשב בו מותקנת התוכנה.   (במהלך ביצוע עדכונים במערכת עו"דכנית פלטינום, מתעדכנת במקביל גם תוכנת הייצוא)   ... קרא עוד
קישור לעדכון חבילת שפות של ACROBAT
פורסם בתאריך Sun, Feb 19, 2017
איפה ?  קישור לעדכון חבילת שפות ל ACROBAT READER כיצד לבצע ?  לקוחות אשר בהפקת/פתיחת טופס מסוג מסמך PDF במערכת מקבלים הודעה של ADOBE על בקשה לעדכון חבילת שפות, מצורף קישור ממנו ניתן לבצע את העדכון -    http://supportd... קרא עוד
בנסיון לתייק מסמך, לא נפתח חלון התיוק
פורסם בתאריך Sun, Sep 21, 2014
איך מגיעים? מסך ראשי> תצוגה> כלים ותחזוקה פעולות לביצוע: בכלים ותחזוקה: בחירה באפשרות "הפעל "Data Agent" במידה ונפתחו חלונות התיוק - ניתן לתייק את המסמך/מסמכים.  במידה ולא נפתחו חלונות תיוק, יש לנסות לתייק מסמך שו... קרא עוד
קובץ נעול
פורסם בתאריך Wed, Jul 5, 2017
שאלה?  כיצד אני רואה מי "תופס" קובץ וגורם לנעילתו?   תשובה  יש ללחוץ קליק ימני על manage<-my computer (בשרת נמצא תחת Tools->computer management). תחת open files<-Shared Folder<-System Tools נוכל לראות... קרא עוד
לא נמשכים נתונים לשדות במסמכים מבוססי שבלונה (לאחר הסבה)
פורסם בתאריך Mon, Nov 24, 2014
איך מגיעים? הגדרות מערכת > רשימת שבלונות (קוד 9). פעולות לביצוע: במעבר בין המערכות, יש שינוי באופן שליחת הנתונים למסמכים מבוססי שבלונה. לכן, יש צורך לעשות תיקון לשדות האוטומטיים משדות של זהב - לשדות של פלטינום. את רוב הש... קרא עוד
מסמכים זמניים
פורסם בתאריך Mon, Jul 3, 2017
שאלה?  היכן במחשב נמצאת התיקייה הזמנית של מסמכי word המתויקים בעודכנית תשובה  הקבצים הזמניים נשמרים בנתיב  %temp%\$PlatOfficeTemp$\      ... קרא עוד