חדשות

מה חדש - 1.86

לקוחות יקרים אנו שמחים להגיש לכם את השינויים שנעשו בגרסת פלטינום 1.86 בחלק הראשון של המאמר תוצג סקירה קצרה של השינויים שבוצעו במודולים השונים. בהמשך מוצג בפניכם תוכן עניינים אשר יעביר אתכם לרשימת השינויים המלאה שבוצעו באותו תחום. לחלק מהמאמרים מצורפים תצלומי מסך או הפנייה להסברים מפורטים יותר. קריאה מהנה. ......

שינוי תעריפי אגרות פתיחה ושכ"ט א

בהתאם להוראת שעת הקורונה הוצל"פ באו לקראת החייבים עם תעריפי שכ"ט ואגרה מופחתים בפתיחת התיק. אם החייב משלם את חובו טרם ביצוע הליכים מבצעיים, הוא ישלם את התעריפים המופחתים. בהתאם להוראות הוצאה לפועל אם החייב לא משלם את חובו עד סיום תאריך ההתנגדות שלו, עורך הדין רשאי לפעול בתיק (הגשת עיקול כלשהו). כאשר עורך הדין פועל......

הפעלה מחדש של תוספי "OFFICE"

עם התקנת תוכנת עודכנית במשרדך מתווספים לתוכנת ה - OFFICE " תוספים " המאפשרים תיוק מסמכים. תוספים אלה נטענים באופן אוטומטי עם פתיחת הישום כדוגמת WORD וממוקמים תחת לשונית HOME . לעיתים ישומי האופיס מסירים בעצמם תוספים שלדעתם לוקח להם יותר מדי זמן להטען בעליה, בדקנו את הנושא רבות ואין לנו שליטה על כך. במקרים והתוספ......

התראות על תיקים מחוסר מעש

בתוכנת עודכנית בהתראות כלים שלובים מתקבלים נתוני תיקים אשר נסגרו מחוסר מעש. החל מחודש 11/2020 נתוני ההתראה יוצגו במערכת בתפריט כלים שלובים >בחוצץ  "אירועים שונים" > תחת הקוד אירוע 6000 . עלפי הנחיית הוצאה לפועל ההתראה תגיע תחילה לחוצץ זה בתור "התראה מקדימה... "   ובמידה ועורך הדין לא יפעל בתיקים האלה לאחר 15 יום מקבלת הה......

דיווח מסירת אזהרה מרחוק

בהתאם שינויים במערכת כלים שלובים אין צורך להגיע ללשכה לצורך החזרת אישורי מסירת אזהרה שבוצעו ע"י ב"כ הזוכה ניתן להגיש הבקשה מרחוק ללא טופס בקשה, אך עם מסמכי חובה הנלווים בסוג בקשה זו, יוכל ב"כ הזוכה להגיש את שלושת הבקשות יחדיו או אחת מהן בהתאם למבוקש, ובלבד שהבקשה כוללת דיווח מסירה  עדכון אזהרה בתיק עדכון כתובת החייב......

מה חדש - חשבונאית 1.13

    לקוחות יקרים אנו שמחים להגיש לכם את העדכונים החדשים בתוכנת חשבונאית 1.13  בגרסה זו נערכו שינויים בהגדרות מערכת, נוספו דוחות חדשים, ונוצרו אפשריות עבודה חדשות במסמך המוצג לפניכם אספנו עדכונים נבחרים בתוכנה, לצד כל עדכון קיים קישור להסבר מפורט יותר בליווי תצלומי מסך בסיומו של המאמר יצרנו קישור לתיקייה ה......

קריאות שירות

               לקוחות נכבדים       כחלק מייעול השירות חברת עודכנית מאפשרת לקהל לקוחותיה לפתוח ולהתעדכן באופן שוטף בקריאות שירות ובקשות ייעול שנפתחו  מעתה, יוכלו לקוחותינו לבדוק מה "סטטוס" הקריאות שנרשמו, לפתוח חדשות ולהתעדכן בהצעות ייעול באופן עצמאי מבלי להמתין לנציג שירות  כל זאת דרך תוכנות עודכנית ב......

הבהרה בנושא - פעולת פתיחה מחדש של חייב/תיק שנסגר

לפעולות הניתנות לשידור התווספה פעולה פתיחה מחדש של חייב/תיק שנסגר לפעולה מצטרף טופס- בקשות כלליות 3 החייאת תיק :במידה ובוחרים לבצע את הפעולה על התיק יש לצרף את המסמכים הבאים אישור מסירת הודעה לחייב, טופס נתוני חישוב קרן  .במידה ומבצעים את הפעולה על החייב יש לבצע את הפעולה על כלל ......

הבהרה בנושא - מסירה אישית של אזהרה/הפקה חוזרת

הבהרה בנושא אזהרות גם במקרה של מסירה אישית של אזהרה, או בהפקה חוזרת של אזהרה בשתי הפעולות האזהרה תופק ע"י רשות האכיפה   במסירה אישית של אזהרה - אזהרה תופיע גם באזור האישי וגם יסרק לתיק המתנהל בתוכנת עודכנית לחוצץ אזהרות בהפקה חוזרת של אזהרה - אזהרה תיסרק רק לאתר של רשות האכיפה באזור האישי. ישלח דואר רשום ב......

מסמכי חובה לצירוף בפתיחת תיקים בתקשורת

  להלן המסמכים שיש לצרף לפעולת פתיחת תיק בתקשורת   בביצוע פס"ד –  ייפוי כח , פסק דין, תצהיר- במידת הצורך (לא חובה)   בביצוע שטר/שיק – ייפוי כוח , צילומי צקים / שטרות , תצהיר- במידת הצורך (לא חובה)   בביצוע חוב קצוב - ייפוי כוח , אישור על משלוח התראה בדואר רשום, העתק התראה/הודעת חיוב , כתב תביעה ומסמכים תומכים , תצהיר......

מציג רשומה 1 עד 10 מתור 12 רשומות