חדשות

מה חדש 1.84

  לקוחות יקרים אנו שמחים להגיש לכם את השינויים שנעשו בגרסת פלטינום 1.84 בחלק הראשון של המאמר תוצג סקירה קצרה של השינויים העיקריים שבוצעו במודולים השונים. בהמשך יצרנו תוכן עניינים אשר יעביר את הקורא לרשימת השינויים שבוצעו באותו תחום. לחלק מהמאמרים צרפנו תצלומי מסך או הפנייה למאמר מפורט יותר קריאה מהנה   ......

פעולות הניתנות לשידור בעקבות המצב חירום

                כלים שלובים והוצל"פ   תאריך עדכון אחרון: 11/05/2020 החל מהיום ה- 11/05/2020 הוחזרו כלל הפעולות הניתנות לשידור והוסרו המגבלות שהיו קיימות   רישומים היסטוריים: בהמשך להכרזת שר המשפטים על מצב חירום מיוחד החל מיום ראשון ה- 15.3.20 ועד ליום חמישי ה-10.5.20 במהלך התקופה יטופלו במזכירות עניינ......

מה חדש - חשבונאית 1.14

לקוחות יקרים אנו שמחים להגיש לכם את העדכונים החדשים בתוכנת חשבונאית 1.14  בגרסה זו נערכו שינויים בהגדרות מערכת, נוספו דוחות חדשים ונוצרו אפשריות עבודה חדשות במסמך המוצג לפניכם אספנו עדכונים נבחרים מנושאים שונים. לחלק מהעדכונים קיים קישור להסבר מפורט יותר המלווה בתצלומי מסך בסיומו של המאמר יצרנו קישור לתיקיי......

מה חדש - חשבונאית 1.13

    לקוחות יקרים אנו שמחים להגיש לכם את העדכונים החדשים בתוכנת חשבונאית 1.13  בגרסה זו נערכו שינויים בהגדרות מערכת, נוספו דוחות חדשים, ונוצרו אפשריות עבודה חדשות במסמך המוצג לפניכם אספנו עדכונים נבחרים בתוכנה, לצד כל עדכון קיים קישור להסבר מפורט יותר בליווי תצלומי מסך בסיומו של המאמר יצרנו קישור לתיקייה ה......

דוח אי רציפות/כפילויות בהנהלת חשבונות

       דו"ח אי רציפות /כפילויות בהנהלת חשבונות   לקוחות יקרים בתוכנת עודכנית קיים דו"ח אי רציפות/כפילויות בהנהלת חשבונות הבודק אם קיים דילוג במספרי חשבוניות מס/קבלות או לחלופין האם קיימים שני מסמכים חשבונאים בעלי אותו מספר במאמר לעיל נציג את הדוח ואופן העבודה להצגת הדו"ח יש ללחוץ על תפריט ניהו......

דיווח מסירת אזהרה

  מצ"ב נוסח ההודעה שהועברה ללשכת עורכי הדין בעניין דיווח מסירת אזהרה מרחוק    השינוי מייתר את ההגעה ללשכה לצורך החזרת אישורי מסירת אזהרה שבוצעו ע"י ב"כ הזוכה ניתן להגיש הבקשה מרחוק ללא טופס בקשה, אך עם מסמכי חובה הנלווים בסוג בקשה זו, יוכל ב"כ הזוכה להגיש את שלושת הבקשות יחדיו או אחת מהן בהתאם למבוקש, ובלבד שהבקשה כול......

קריאות שירות

               לקוחות נכבדים       כחלק מייעול השירות חברת עודכנית מאפשרת לקהל לקוחותיה לפתוח ולהתעדכן באופן שוטף בקריאות שירות ובקשות ייעול שנפתחו  מעתה, יוכלו לקוחותינו לבדוק מה "סטטוס" הקריאות שנרשמו, לפתוח חדשות ולהתעדכן בהצעות ייעול באופן עצמאי מבלי להמתין לנציג שירות  כל זאת דרך תוכנות עודכנית ב......

הבהרה בנושא - פעולת פתיחה מחדש של חייב/תיק שנסגר

לפעולות הניתנות לשידור התווספה פעולה פתיחה מחדש של חייב/תיק שנסגר לפעולה מצטרף טופס- בקשות כלליות 3 החייאת תיק :במידה ובוחרים לבצע את הפעולה על התיק יש לצרף את המסמכים הבאים אישור מסירת הודעה לחייב, טופס נתוני חישוב קרן  .במידה ומבצעים את הפעולה על החייב יש לבצע את הפעולה על כלל ......

הבהרה בנושא - מסירה אישית של אזהרה/הפקה חוזרת

הבהרה בנושא אזהרות גם במקרה של מסירה אישית של אזהרה, או בהפקה חוזרת של אזהרה בשתי הפעולות האזהרה תופק ע"י רשות האכיפה   במסירה אישית של אזהרה - אזהרה תופיע גם באזור האישי וגם יסרק לתיק המתנהל בתוכנת עודכנית לחוצץ אזהרות בהפקה חוזרת של אזהרה - אזהרה תיסרק רק לאתר של רשות האכיפה באזור האישי. ישלח דואר רשום ב......

מסמכי חובה לצירוף בפתיחת תיקים בתקשורת

  להלן המסמכים שיש לצרף לפעולת פתיחת תיק בתקשורת   בביצוע פס"ד –  ייפוי כח , פסק דין, תצהיר- במידת הצורך (לא חובה)   בביצוע שטר/שיק – ייפוי כוח , צילומי צקים / שטרות , תצהיר- במידת הצורך (לא חובה)   בביצוע חוב קצוב - ייפוי כוח , אישור על משלוח התראה בדואר רשום, העתק התראה/הודעת חיוב , כתב תביעה ומסמכים תומכים , תצהיר......

מציג רשומה 1 עד 10 מתור 12 רשומות