SMS – סמס
באמצעות הממשק ניתן לשלוח הודעות SMS מתוך העודכנית, במגוון צורות:
הודעה לנמען יחיד או לקבוצת נמענים, יצירת תבניות להודעות קבועות,
ושליחת הודעה מתוזמנת. ניתן לשמור את ההתכתבות עם הלקוח בחוצץ SMS בכרטיס התיק.
1. במסך הראשי ← טלפונים והודעות ← שליחת הודעת SMS.
2. בחלון שייפתח:
במידה ומדובר בישות קיימת בתוכנה, לחצו על אייקון הזכוכית המגדלת לאיתור הנמען.
או הקלידו את שם הנמען ואת מספר הטלפון.
3. הקלידו את תוכן ההודעה, או לחצו על [בחר הודעה] לשימוש בתבנית.
כדי לשלוח הודעה במועד מאוחר יותר ← סמנו את התיבה "הודעה עתידית".
הגדירו תאריך ושעה לשליחה.
4. לסיום ושליחת ההודעה לחצו על [שמור].
ניתן לבצע את תהליך השליחה גם מתוך כרטיס לקוח/תיק,
על ידי לחיצה על כפתור [שלח SMS] בראש המסך.
1. במסך הראשי ← הוצל"פ ← חייבים בתיקים.
2. בחלון הסינון שייפתח, בחרו בפרמטרים הרצויים לאיתור החייבים ולחצו על [אשר].
3. ברשימה שתיפתח, סמנו את החייבים אליהם תרצו לשלוח SMS.
4. בכותרת המסך ← לחצו על כפתור [פעולות] ← שלח SMS.
ייפתח חלון פרטי הודעת SMS כפי שראינו בשלב הקודם.
מעקב אחרי סטטוס שליחת ההודעות יעשה דרך תפריט טלפונים והודעות שבמסך הראשי.
1. במסך הראשי ← טלפונים והודעות ← הודעות SMS.
2. בחלון הסינון שייפתח, הגדירו את התנאים לחיפוש, כמו תאריך השליחה וסטטוס ההודעה. לחצו על [אשר].
במידה וההודעה עדיין לא הגיעה אל המפעיל, ניתן לבטל את השליחה.
תבניות הן נוסחים קבועים, אותם ניתן לשלוח בהתאם לסוג הנמען ולתוכן ההודעה.
לדוגמה, תזכורת לחייב שהגיע מועד התשלום על פי הסדר החוב איתו.
1. בכותרת המסך הראשי ← תפריט ההמבורגר ← כלים ותחזוקה ← הגדרות מערכת.
במסך שייפתח, בשורת החיפוש הקלידו "נוסחים קבועים להודעות SMS" ובחרו בהגדרה.
2. בכותרת המסך בצד שמאל, לחצו על [הוסף].
3. בחלון "נוסח הודעה קבועה":
הקלידו תיאור קצר של ההודעה.
בחרו בסוג נוסח (לדוגמא "גבייה מחייבים").
בתיבה "נוסח ההודעה", הקלידו את תוכן ההודעה ומקמו את העכבר במקום הרצוי.
ב"בחר שדה" בחרו את השדה אותו תרצו "לשתול" בהודעה ולחצו על [הוסף].
4. בסיום, לחצו על [שמור].
בהגדרות המערכת, באפשרותכם לקבוע תזכורות קבועות למשלוח הודעות SMS לנמענים המקושרים לפגישה או לדיון ביומן.
בשלב הראשון ניצור תזכורת בסיסית ברמת המשרד – בחוצץ "הגדרות משרדיות".
בשלב השני כל משתמש יעתיק את התזכורת המשרדית – לחוצץ "הגדרות אישיות".
לביצוע ההגדרות:
1. במסך הראשי ← תפריט ההמבורגר ← כלים תחזוקה ← הגדרות מערכת.
בחרו בהגדרה "ניהול משרד – תזכורות קבועות ליומן" (קוד 123).
2. במסך "תזכורות קבועות ליומן" עברו לחוצץ "הגדרות משרדיות" ולחצו על כפתור [הוסף].
3. מלאו את הפרטים הנדרשים ולסיום לחצו על כפתור [שמור].
פרטי רישום יומן – בחרו את סוג הרישום ביומן "דיון" או "פגישה".
במידה ונבחר דיון, בחרו ב"סוג הדיון" מתוך האפשרויות הקיימות ברשימה.
סוג תזכורת – בחרו את סוג התזכורת בהתאם לאפשרויות הקיימות.
במידה ובחרתם לקבל התראה "לפני האירוע", יש לציין את השעה שבה המערכת תציג את ההתראה.
נמענים להודעת SMS – בחרו את הנמענים אליהם תישלח הודעה ביצירת תזכורת
(משתתפים פנימיים/משתתפים חיצוניים/לקוח).
תבנית תזכורת/הודעת SMS – בחרו שדות קבועים (תאריך/שעה/שם בימ"ש/מספר תיק).
את השדה ניתן להוסיף לשורת התיאור בהודעה,
[הוסף לתיאור] או להערות גוף ההודעה [הוסף להערות].
4. לאחר שהוספתם את התזכורות בחוצץ "הגדרות משרדיות",
עברו לחוצץ "הגדרות אישיות" והעתיקו את התזכורות לחוצץ.
כל משתמש יכול ליצור תזכורות אישיות, השונות מאלה שהוגדרו ברמה המשרדית.
להעתקת התזכורות המשרדיות – יש להכנס לחוצץ "הגדרות אישיות"
וללחוץ על הכפתור [השתמש בהגדרות ברירת מחדל].
חדשה – ההודעה נרשמה במערכת אבל טרם הועברה למפעיל (יוניסל וכו').
הועבר למפעיל – ההודעה הועברה למפעיל שתפקידו להעביר את ההודעה למכשיר הסלולר.
בתור לשליחה – הודעה עתידית שנרשמה במערכת אבל טרם הועברה למפעיל.
תקלה בשליחה – ההודעה נרשמה במערכת אבל לא הועברה לנמען בשל תקלה.
נמסר למכשיר – ההודעה הועברה למכשיר הסלולר של הנמען, ע"י המפעיל.