ביטול קבלה
לאחר הפקת קבלה בתוכנה, ניתן לבטל אותה במידה ואחד הפרטים שגוי.
לצורך ביטול הקבלה יש לבטל את התקבולים המקושרים,
ולאחר מכן סטטוס הקבלה ישתנה מ"פעיל" ל"מבוטל".
במקביל, יופק מסמך חדש – ביטול קבלה.
במקרה של קבלה המורכבת ממספר תקבולים,
ניתן לבטל תקבול בודד, מבלי לבטל את כל הקבלה.
ניתן להגיע אל הקבלות דרך מספר מקומות בתוכנה:
א. במסך הראשי ← תפריט כספים ← קבלות ← בחלון הסינון, אתרו את הקבלה.
ב. בכרטיס תיק ← חוצץ קבלות ← סמנו את הקבלה הרצוייה.
1. לאחר בחירת הקבלה ← לחיצה כפולה על העכבר תציג אותה.
בחוצץ תקבולים ← סמנו את התקבול או התקבולים שתרצו לבטל ← לחצו על כפתור [בטל תקבול] בראש המסך.
2. במסך שייפתח:
- בחרו האם להדפיס את מסמך הביטול או לשמור אותו דיגיטלית
- הקלידו סיבה לביטול בתיבת הטקסט החופשי (שדה חובה)
4. בסיום לחצו על [אשר].
הערות
במידה ובוטלו כל התקבולים, יופק מסמך ביטול קבלה, וסטטוס הקבלה המקורית ישתנה ל"מבוטל".
במידה ובוטלו רק חלק מהתקבולים, יופק מסמך ביטול קבלה, אך סטטוס הקבלה המקורית ישאר "פעיל".
במידה והקבלה מקושרת לחשבון עסקה, ביטול התקבול ינתק את הקשר ביניהן.
במידה ובוצעה הפקדה לחשבון הבנק, ביטול התקבול יגרור
רישום תנועת חובה בחשבון הבנק המעודכן בתוכנה.