אתר הידע של עודכנית

כל המידע על ניהול המשרד – במקום אחד

הוספת ספקים

1.5 דקות קריאה
הקדמה

בעודכנית תוכלו לנהל את רישום ההוצאות המשרדיות והוצאות הלקוחות.

לפני רישום ההוצאות, יש להקים ספק בתוכנה. לדוגמה, חברת החשמל, חברת שליחויות, עיריה.

הוספת ספק

1. במסך הראשי ← תפריט כספים ← בחרו בתפריט ספקים.

2. בחלון הסינון שייפתח, לחצו על כפתור [אשר].

3. תיפתח רשימת הספקים המעודכנים בתוכנה. בראש המסך לחצו על כפתור [הוסף].

4. ייפתח כרטיס פרטי ספק עם שדות למילוי. במאמר נעבור על השדות העיקריים.

  • "שדה שם ספק" – שדה חובה (לדוגמה חברת החשמל, בית משפט השלום)
  • שדה "מספר מזהה" – הקלידו את מספר הח.פ של הספק.
  • ספק פעיל – מסומן באופן אוטומטי. במידה והפסקתם לעבוד עם אותו ספק, אך בוצעו רישומי הוצאות ותשלומים, לא ניתן למחוק את הספק מהמערכת, אלא יש להסיר את הסימון .

בחלק התחתון של המסך:

  • שדה "מקום פעילות" – בחירה בין בארץ, בחו"ל או רש"פ.
  • שדה "אמצעי תשלום" – בהתאם לאמצעי התשלום שתגדירו, יופיעו שדות למילוי (פרטי כרטיס אשראי, פרטי חשבון בנק).
  • שדה "תנאי תשלום" – במידה ותבחרו ב"שוטף", יש להגדיר את מספר הימים בשדה "ימים".
  • חייב במע"מ – סמנו את התיבה במידה וההוצאה חייבת במע"מ.
  • קוד סעיף – תוכלו להגדיר סעיף הוצאה שיופיע באופן קבוע בעת הוספת הוצאת ספק. למאמר על הוספת הוצאה לחצו כאן.

בסיום לחצו על כפתור [שמור]. הספק יתווסף לרשימת הספקים בתוכנה.