כשל בהפעלת עודכנית – חיבור לשרת
כאשר המשתמש פותח את התוכנה, מייד נוצר קשר לתיקיית Odlight המותקנת על גבי השרת.
במידה וקיימת בעיה בהתחברות לתיקייה, התוכנה לא תיפתח ותוצג הודעת שגיאה.
במאמר נציג מספר דרכים לאבחון וטיפול בתקלה.
עם זאת, חשוב להבין שבעיות ברשת המשרדית אינן באחריות חברת עודכנית.
ראשית יש לוודא שהמחשב מצליח לגשת לתיקיית הרשת Odlight.
בשולחן העבודה של המחשב ← אייקון עודכנית ← קליק ימני על העכבר ← בחרו ב-Properties.
בשורה Start in תוכלו לראות את הנתיב.
יש לפתוח את סייר הקבצים (המחשב שלי) ולהעתיק את הנתיב לשורת הכתובת בתיקייה.
במידה והמחשב לא מצליח לגשת לתיקיית Odlight, סביר להניח שישנה תקלה ברשת המשרדית,
ומומלץ להיעזר באיש מחשבים.
סיבות אפשריות לתקלה:
א. כבל הרשת מנותק או לא מחובר כראוי.
ב. המחשב המרכזי לא דולק או לא מחובר לרשת במשרדית.
ג. הגישה לתיקיית Odlight מוגנת על ידי שם משתמש סיסמה.
ד. אין Ping למחשב המרכזי.
במידה ויש גישה לתיקיית Odlight ויש תקשורת Ping למחשב המרכזי, יש לפנות למחלקה הטכנית
של עודכנית בטלפון 03-6367000 שלוחה 5.