אתר הידע של עודכנית

כל המידע על ניהול המשרד – במקום אחד

ממשק WhatsApp

3 דקות קריאה

באמצעות הממשק, כל עובדי המשרד שקיבלו הרשאה,

יוכלו לקבל ולשלוח הודעות ישירות מתוך העודכנית.

הממשק מאפשר לתייק צ'אטים בכרטיס התיק, לראות את היסטוריית ההתכתבויות,

לשלוח הודעות קבועות באמצעות תבניות, ואף לעבוד עם בוט שינתב את הצ'אטים

אל המחלקות והעובדים הרלוונטיים.

מענה לצ'אט

בכניסה של צ'אט חדש, תתקבל התראה בשני מקומות בעודכנית:

א. בכותרת המסך הראשי תוצג התראה לצד אייקון ה-WhatsApp.

ב. יוצג חלון התראה קטן בתחתית המסך.

מענה לצ'אט

1. במסך הראשי ← בשורת ההתראות ← לחצו על על אייקון ה-WhatsApp .

2. בצ'אט שהתקבל ← לחצו על "התחל" כדי למשוך את הצ'אט.

3. בשורת ההתכתבות שבתחתית המסך ← התחילו להקליד.

בסיום הטיפול בפנייה, חשוב ללחוץ על כפתור [סיים שיחה]. ייפתח חלון, דרכו ניתן לשלוח הודעת סיום ללקוח ולתעד את השיחה.


 

צ'אט חדש

ניתן להתחיל צ'אט חדש דרך המסך הראשי בתוכנה, או מכרטיס התיק.

1. במסך הראשי ← בשורת ההתראות ← לחצו על אייקון ה-WhatsApp 

2. לחצו על הכפתור [צ'אט חדש].

  • בלשונית "שם/מספר ישות" תוכלו ללחוץ על אייקון החיפוש  ולאתר את הישות.
  • בלשונית "מספר חדש" תוכלו להקליד את מספר הטלפון וללחוץ על כפתור [אשר].
  • בלשונית "מועדפים" תוכלו לבחור מתוך רשימת מספרי טלפון שהוגדרו כמועדפים.

מכרטיס התיק

1. בכרטיס התיק ← חוצץ "צדדים".

2. כנסו לפרטי הצד ולחצו על אייקון ה-WhatsApp  לצד מספר הטלפון.

3. הקלידו את ההודעה ושלחו אותה 


 

צירוף קובץ לצ'אט

ניתן לצרף קובץ במהלך הצ'אט, מתוך רשימת המסמכים המתוייקים בתוכנה, או מהמחשב.

1. בשורה שבה כותבים את ההודעה, לחצו על האייקון –

2. בחלון שייפתח, בחרו באפשרות הרצויה:

  • רשימת מסמכים: צירוף מסמך המתוייק בתוכנה.
  • קובץ חיצוני: צירוף מסמך המתוייק באחת מהתיקיות במחשב.

3. אתרו את הקובץ באמצעות חלון הסינון ואשרו את הבחירה.

תוכלו לראות את הקובץ בחלון השיחה.

לביטול צירוף הקובץ לשיחה לחצו על אייקון ה – 


 

הורדת קבצים מהצ'אט

ניתן לתייק קבצים שנשלחים אליכם בצ'אט, ישירות בעודכנית:

בצידו של הקובץ ← לחצו על […].

ניתן להעתיק את הקובץ, ליצור משימה או לתייק אותו בכרטיס לקוח/תיק.

כדי לתייק מספר קבצים במקביל ← לחצו לחיצה רצופה על מקש ctrl וסמנו את הקבצים.


 

שיוך צ'אט

כברירת מחדל, כל צ'אט שמתקבל בממשק, נשמר באופן אוטומטי בתוכנה.

ניתן לשמור צ'אטים בכרטיס הלקוח/התיק, ולאתר אותם בחוצץ "צ'אטים WhatsApp".

1. בחלון הצ'אט← בצד שמאל של המסך, יופיעו פרטי הפונה.

2. לחצו על כפתור [שייך צ'אט] ובחלון הסינון בחרו את הלקוח והתיק בו תרצו לשמור את הצ'אט.


 

איתור צ'אט

1. בחלון הצ'אט ← בצד ימין לחצו על כפתור [אתר צ'אט].

2. לאיתור הצ'אט מכרטיס התיק ← חוצץ "צ'אטים WhatsApp".

3. ברשימת הצ'אטים, כל שיחה מוצגת כ"אריח".

4. לחיצה על השיחה תציג על המסך את היסטוריית ההתכתבות.


 

היסטוריית צ'אט

בכל פעם שנכנס צ'אט, תוכלו לבדוק האם יש היסטוריית התכתבות עם הפונה.

1. בחלון "פרטי הצ'אט" לחצו על הכפתור  [הצג היסטוריה].

2. לחיצה על הצ'אט תציג את השיחה.

3. בחלון הימני תוכלו לראות מי טיפל בפונה והאם הצ'אט משויך לכרטיס לקוח או תיק.

4. לחזרה למסך הראשי של ה-WhatsApp, סגרו את חלון הצ'אט.