אתר הידע של עודכנית

כל המידע על ניהול המשרד – במקום אחד

תת תיק

1 דקות קריאה

ישנם מקרים שבהם הטיפול המשפטי שהחל בתיק מסוים מצריך פתיחה של תת-תיק, למשל כאשר מתפתחים הליכים נפרדים או כשצריך לנהל התמודדות שונה מול כל צד. כך ניתן לעקוב אחר כל הליך בנפרד, מבלי לשנות את הטיפול בתיק המקורי.

איך מגיעים
  1. במסך הראשי, בתפריט הניווט, לחצו על תיקים ולקוחות ← תיקים.

  2. באמצעות חלון הסינון, אתרו את כרטיס התיק שאליו יתווסף התת־תיק.

  3. כנסו לכרטיס התיק, עברו לחוצץ תתי תיקים, ולחצו על כפתור [הוסף].

  4. בחלון שייפתח, מלאו את הפרטים, ובסיום לחצו על כפתור [שמור].

סימון כל אחת מארבעת האפשרויות המוצגות, יעתיק את הפרטים מכרטיס התיק לתת התיק החדש שניצור.

בחזרה לחוצץ תתי תיקים בכרטיס התיק, נוכל לראות את תת התיק החדש שפתחנו