אתר הידע של עודכנית

כל המידע על ניהול המשרד – במקום אחד

איך מוסיפים או מסירים שדות בתצוגות

2 דקות קריאה

ברשימות השונות בתוכנה, כמו לקוחות, תיקים, משימות, מוצגים השדות המרכזיים

שיאפשרו לכם לקבל תמונה מלאה במבט אחד.

יחד עם זאת, תוכלו להתאים את התצוגה לצרכים הייחודיים שלכם,

להסיר שדות שאינם רלוונטיים או להוסיף שדות נוספים שחשוב לכם לראות.

כך תוכלו לבנות סביבת עבודה נוחה, מדויקת ומותאמת אישית.

הגדרות תצוגה

1. מכל רשימת נתונים בתוכנה, כדוגמת לקוחות, תיקים, משימות, בראש המסך לחצו על  [גלגל השיניים].

2. ייפתח מסך "הגדרות תצוגה" המחולק לשני חלקים:

  • חלק ימני – מוצגים השדות בתצוגה.
  • חלק שמאלי – מוצגים שדות הזמינים להוספה.

3. להסרת שדה – באזור הימני סמנו את השדה ולחצו על החץ [הסר].

4. להוספת שדה – באזור השמאלי, סמנו את השדה ולחצו על החץ [הוסף].

באפשרותכם לקבוע את סדר הופעת השדות ברשימת הנתונים, באמצעות לחיצה על החיצים למעלה Δ ולמטה ∇