אתר הידע של עודכנית

כל המידע על ניהול המשרד – במקום אחד

שיעור 6: מבנה כרטיס לקוח ועדכון פרטים

3 דקות קריאה

לאחר שהוספנו לקוח לתוכנה, ייפתח כרטיס הלקוח.

בשיעור זה נלמד על מבנה הכרטיס, החוצצים העיקריים, וכיצד לעדכן את הפרטים השונים של הלקוח.

 

איך מגיעים

אל כרטיס הלקוח ניתן להגיע ממספר מקומות בתוכנה:

א. במידה והקמנו לקוח חדש בתוכנה (שיעור 5), ייפתח אוטומטית כרטיס הלקוח.

ב. מהמסך הראשי של התוכנה ← תפריט תיקים ולקוחות← לקוחות. ייפתח מסך סינון, דרכו נוכל לחפש את הלקוח הרצוי.

מבנה כרטיס לקוח

כרטיס הלקוח הוא מסך משולב, הבנוי מחלק עליון וחלק תחתון.

בחלק העליון בצד שמאל, נמצאות שתי לשוניות: לשונית קבועה של פרטי הלקוח ולשונית המשתנה בהתאם לחוצץ עליו עומדים.

בחלק התחתון, מוצגת רשימת התיקים של הלקוח ובצד ימין רשימת חוצצים ייחודיים לכרטיס לקוח.

ברשימת החוצצים שמורים מידע ופעולות שביצעתם במסגרת העבודה עם הלקוח.

מעבר מחוצץ אחד לשני, יציג בראש המסך כפתורים הקשורים לחוצץ.

חוצצים הקיימים רק בכרטיס הלקוח:

תיקים – מציג את רשימת התיקים של הלקוח.

אנשי קשר – אנשי קשר הם ישויות הקשורות ללקוח. יצירת אנשי קשר שימושית לעבודה מול לקוחות עסקיים או גופים מוסדיים.

שימוש נוסף יהיה בתכתובות, שליחת דרישות תשלום ומסמכים חשבונאיים.

עדכון פרטי לקוח

במידת הצורך, ניתן לעדכן את פרטי הלקוח שהוזנו בשלב ההקמה.

בראש המסך, לחצו על כפתור [עדכן]. השדות שניתנים לעדכון יופיעו בלבן ושאר השדות יישארו חסומים (לדוגמה, שדה מספר לקוח).

בסיום עדכון הפרטים, לחצו על כפתור  [שמור].

הסברים נוספים

לפירוט על הפעולות הניתנות לביצוע דרך הכפתורים שבראש כרטיס הלקוח, כמו כפתור [מונה זמן] – רישום חיובים,

כפתור [שלח סמס], כפתור [הורד מסמכי נט המשפט] לחצו כאן

להסבר נוסף על פעולות שניתן לבצע בכרטיס הלקוח, כמו עדכון כתובות וטלפונים, והוספת אנשי קשר, לחצו כאן