אתר הידע של עודכנית

כל המידע על ניהול המשרד – במקום אחד

איך לשנות את הגדרות המערכת

1 דקת קריאה

צריכים לבצע שינויים בהגדרות השונות של התוכנה?

אם יש לכם את ההרשאות המתאימות, תוכלו לבצע שינויים אישיים, או ברמת כל משתמשי המשרד.

דוגמאות: בהגדרות היומן הגרפי, כל משתמש יוכל לקבוע צבע שונה לפי סוג האירוע

(למשל חג יופיע בירוק, דיון בבימ"ש יופיע בכחול).

ניתן גם להוסיף סוגי דיונים, כמו "פגישה ראשונה עם לקוח" או "חתימה על חוזה מכר".

בהגדרות תיקים ולקוחות, ניתן לקבוע שכל תיק חדש שתקימו בתוכנה, יתחיל ממספר מסויים,

או לשנות את סוג התיק החדש שיוקם (לדוגמה, במקום כללי, ייפתח סוג משפטי)

 

הוספה ועדכון הגדרות

1. במסך הראשי ← לחצו על תפריט ההמבורגר ← כלים ותחזוקה ← הגדרות מערכת.

2. במסך שיפתח, בכותרת הקלידו את שם ההגדרה בשדה "חיפוש כללי".

לחיפוש ידני סמנו את קבוצת ההגדרות באזור הימני, ואת ההגדרה הקשורה באזור האמצעי.

3. להוספת ערך חדש לחצו על כפתור [הוסף].

לעדכון ערך קיים לחצו על כפתור [עדכן].

לאחר עדכון חלק מההגדרות, יש לצאת מהתוכנה ולהיכנס מחדש כדי שהשינויים יכנסו לתוקף.