מה חדש – גרסה 1.94
אנו שמחים ונרגשים להציג בפניכם את העדכונים בגרסה החדשה!
לקוחות יקרים,
בהתאם לשינויים הצפויים והתקנות החדשות שיכנסו לתוקף במהלך דצמבר 2024 וינואר 2025,
אנו מציגים בפניכם את השינויים שיעודכנו אצלכם אוטומטית במערכת:
1. חוק שכ"ט – מתאריך 15.12.24 מתעדכנות מדרגות שכ"ט עבור תיקים בחוב נמוך.
לפי החוק החדש, עבור תיקים שיפתחו מתאריך זה סכום שכ"ט א’ יחושב עפ"י מסלול "תיקים בחוב נמוך" ואינם זכאים לשכ"ט ב’.
להלן רשימת התנאים, שצריכים להיבדק, כדי לקבוע האם תיק הינו במסלול חדש של "תיקים בחוב נמוך":
- תאריך פתיחת התיק – לאחר החלת החוק (15.12.24)
- הזוכה מיוצג
- סוג תיק – "פסק דין כספי" או "שטרות" או "תביעה על סכום קצוב" או "כביש אגרה"
- סכום החוב – סכום החוב לחישוב שכר הטרחה, קטן או שווה ל- 4500 ₪.
2. העלאת אחוז המע"מ ל-18%
בהתאם להחלטת ועדת הכספים של הכנסת, שיעור מס ערך מוסף בישראל יעלה ב- 1.1.25 באחוז אחד ל-18%
- מסמכים חשבונאיים – שיופקו מתאריך זה יחושבו לפי אחוז המע"מ המעודכן
- חשבונות עסקה בסטטוס פתוח – שהופקו לפני 01.01.25 לא יעודכנו באופן אוטומטי, אלא בצורה ידנית באופן הבא:
מרשימת חשבונות עסקה, נסמן את החשבונות הרצויים ובלחיצה על הכפתור הימני בעכבר נבחר באפשרות "שנה אחוז מע"מ". השינוי יבוצע בכל החשבונות שנבחרו.
3. עדכון לחוק הקצאת מספרי חשבוניות
מתאריך 1.1.25 יעודכן רף הדיווח ל- 20,000 ₪ לפני מע"מ
במסגרת המעבר לשלב הבא בתוכנית "חשבוניות ישראל" לצמצום השימוש בחשבוניות פיקטיביות,
החל מתאריך 1.1.25 תחול חובת קבלת מספרי הקצאה מרשות המיסים לחשבוניות בעסקאות שסכומן עולה על 20 אלף ₪ לפני מע"מ.
במידה ולא תאושר החשבונית ע"י רשות המיסים – לצורך קבלת מספר הקצאה החשבונית תוגדר "מעוכבת". יינתנו 2 אופציות להמשך התהליך:
- הפקת החשבונית ללא מספר הקצאה
- בקשת שימוע (מול רשות המיסים)
להסבר נוסף באתר רשות המיסים לחצו כאן
4. חוק פסיקת ריבית והצמדה
מתאריך 1.1.25 יבוצעו מספר עדכונים בחישובי הריבית ודמי הפיגורים.
בהתאם לשינויים בחוק פסיקת ריבית והצמדה, בוצע תיקון אשר כולל הפרדה בין מנגנון הריבית לבין דמי הפיגורים,
במטרה להבטיח כי הריבית בגין החובות תהייה מידתית ומאוזנת, כך שתבטיח לנושים פיצוי הולם מצד אחד, ותתמרץ את החייבים מצד שני.
כמו כן בוטל מנגנון "ריבית דריבית" ועודכנו חישובי דמי הפיגורים.
שיתוף מסמכים
מודול חדש המאפשר לכם לשתף מסמכים אונליין, עם לקוחות ועמיתים בצורה פשוטה וקלה מכל פלטפורמה.
יכולות המודול החדש:
נוחות: ריכוז כלל המסמכים המשותפים במקום אחד
בחירה: ניתן לשתף מסמכים נבחרים או את כל המסמכים שבכרטיס התיק
תאימות: המודול מותאם לשימוש גם בטלפון הנייד
צד לקוח: הלקוח שלכם יכול להעלות קבצים לשיתוף איתכם בצורה פשוטה
סיוע בתהליך החתימה: הממשק מאפשר לשולח לצפות בזמן אמת בתהליך החתימה, ולעזור לחותם במידת הצורך
להסבר נוסף עברו לקישור הבא: שיתוף מסמכים
תיאום פגישה בקישור
מודול חדש לתיאום פגישות עצמי אונליין, עבור הלקוחות שלכם.
עם הפתרון שלנו, הלקוח שלכם יקבל לינק, ויוכל לתאם עצמאית פגישה ביום ובשעה הנוחים לו, בהתאם לזמינות שהגדרתם. המשרד יוכל להגדיר עובדים שזמינים לפגישה, ימים ושעות פנויים ומשך הפגישה.
יכולות המודול החדש:
תיאום מהיר: קובעים בקלות אילו עורכי דין יכולים להשתתף בפגישה בהתאם לימים ולשעות שנוחות להם
פגישות עוקבות: ניתן לקבוע סדרת פגישות עוקבות, במרווחי זמן מוגדרים מראש, בקישור אחד
נוחות: עודכנית תייצר קישור לתיאום, באמצעותו הלקוח יכול לקבוע פגישה מכל מקום ובכל זמן, בהתאם לזמינות שהגדרתם
יומן: הפגישה שהלקוח קבע תופיע אוטומטית ביומן המשרדי בתוכנת עודכנית. הלקוח יכול להוסיף ליומן את הפגישה שנקבעה
חיווי: בסרגל ההתראות תקבלו התראה ברגע שהלקוח יתאם פגישה, בתפריט יומן ומשימות יוצג שדה אחוז תיאום, הנותן לכם חיווי כמה פגישות תואמו
להסבר נוסף עברו לקישור הבא: תיאום פגישה בקישור
תיאום פגישה בקישור
מודול חדש לתיאום פגישות עצמי אונליין, עבור הלקוחות שלכם.
עם הפתרון שלנו, הלקוח שלכם יקבל לינק, ויוכל לתאם עצמאית פגישה ביום ובשעה הנוחים לו, בהתאם לזמינות שהגדרתם. המשרד יוכל להגדיר עובדים שזמינים לפגישה, ימים ושעות פנויים ומשך הפגישה.
יכולות המודול החדש:
תיאום מהיר: קובעים בקלות אילו עורכי דין יכולים להשתתף בפגישה בהתאם לימים ולשעות שנוחות להם
פגישות עוקבות: ניתן לקבוע סדרת פגישות עוקבות, במרווחי זמן מוגדרים מראש, בקישור אחד
נוחות: עודכנית תייצר קישור לתיאום, באמצעותו הלקוח יכול לקבוע פגישה מכל מקום ובכל זמן, בהתאם לזמינות שהגדרתם
יומן: הפגישה שהלקוח קבע תופיע אוטומטית ביומן המשרדי בתוכנת עודכנית. הלקוח יכול להוסיף ליומן את הפגישה שנקבעה
חיווי: בסרגל ההתראות תקבלו התראה ברגע שהלקוח יתאם פגישה, בתפריט יומן ומשימות יוצג שדה אחוז תיאום, הנותן לכם חיווי כמה פגישות תואמו
להסבר נוסף עברו לקישור הבא: תיאום פגישה בקישור
טופס הכרת לקוח
בהתאם להוראות משרד המשפטים, יצרנו טופס הכרת לקוח למילוי דיגיטלי. בנוסף, ניתן לבצע דרך המודול גם זיהוי פנים והערכת סיכון.
יכולות המודול החדש:
דיגיטלי: שליחת שאלון דיגיטלי המתבסס על הטופס הממשלתי
שלבים: ביצוע זיהוי פנים מול פנים והערכת סיכון הלבנת הון דרך העודכנית
שפות: אפשרות לבחירת טופס מובנה בעברית או באנגלית
חיווי: ניתן לעקוב אחר סטטוס מילוי הטופס על ידי הלקוח
תיוק: המערכת תאחד את כל הטפסים ל-PDF, לתיוק בכרטיס הלקוח ובכרטיס התיק (אם הוזן)
להסבר נוסף עברו לקישור הבא: טופס הכרת לקוח
יצירת שאלונים דיגיטליים
יצרנו אפשרות לבנות שאלונים מותאמים אישית לכל מטרה. בהם תוכלו להשתמש עבור קבלת מידע מלקוחות, ביצוע סקרים ועוד.
יכולות המודול החדש:
הדרכה ראשונית: בכניסה לממשק יוצג הסבר פשוט לתחילת העבודה
התאמה אישית: ניתן ליצור מגוון שאלונים בהתאם לצורך האישי
תבנית: את השאלון אפשר לשמור כתבנית לשימוש חוזר בעתיד
שיפור חווית הלקוח: ניתן למלא את השאלון בזמן ובמקום הנוחים ללקוח, דרך המחשב או המכשיר הנייד
להסבר נוסף עברו לקישור הבא: שאלונים דיגיטליים
שליחת מסמכים לחתימה מרחוק דרך ממשק "ערוך PDF"
בממשק "ערוך PDF" הוספנו אפשרות לשלוח את המסמך לחתימה מרחוק
איך מגיעים?
1. מהמסך הראשי/כרטיס התיק ← מסמכים ← נבחר במסמך הרצוי
2. בכותרת המסך נלחץ על [המר לPDF ו] ← ערוך PDF
3. המערכת תמיר את המסמך לקובץ PDF ותפתח מסך עריכה
4. נלחץ על [שלח לחתימה מרחוק]. ייפתח אשף החתמה מרחוק
שליחת קישור לחתימה מרחוק
בגרסה החדשה ניתן לשלוח קישור להחתמת מסמך מרחוק, דרך WhatsApp, סמס או דוא"ל
איך מגיעים?
1. במסך הראשי ← מסמכים ← מסמכים לחתימה מרחוק
2. בחלון הסינון נבחר במסמך הרצוי ונלחץ על [אשר]
3. בכותרת המסך שייפתח נלחץ על [שתף לינק]
4. תיפתח תיבה עם קישור אותו ניתן להעתיק ולשלוח
במקרה של מסמך מרובה חותמים, התוכנה תייצר קישור לכל חותם
הוספת משימה מתוך חלון צ’אט WhatsApp
בנוסף לאפשרות להוסיף משימה דרך תפריט "יומן ומשימות", כעת ניתן להוסיף משימה ישירות מתוך מסך הצ’אט שמתנהל עם הפונה
איך משתמשים?
1. בתוך חלון הצ’אט, "נרחף" עם העכבר מעל הודעה של הלקוח ויוצגו שלושה אייקונים: העבר, העתק והוסף משימה
2. נלחץ על האייקון [הוסף משימה]
3. בחלון שייפתח נמלא את פרטי המשימה. במידה והמשימה מקושרת לישות בתוכנה, השדות "מספר לקוח" ו"שם לקוח" יתמלאו אוטומטית
תבנית הודעה "חזרנו לפעילות" ב – WhatsApp
משתמשים שפנו למשרדכם באמצעות ה – WhatsApp מחוץ לשעות הפעילות, יקבלו ביום למחרת הודעה אוטומטית שהמשרד פתוח וחזר לפעילות. נושא ההודעה יהיה: "חזרנו לפעילות"
איך משתמשים?
1. במסך הראשי בכותרת החלון נלחץ על אייקון ה –
2. נבחר באפשרות [הגדרות]
3. לחיצה כפולה על המנוי הרצוי תפתח מסך הגדרות כלליות
4. בחוצץ "שעות פעילות", בכותרת המסך נלחץ על [עדכן]
5. נסמן את התיבה "שלח הודעה קבועה בעת חזרה לפעילות"
6. ננסח הודעה שתישלח ללקוח בעת פתיחת המענה
7. לסיום נלחץ על [שמור]
הוספת נתונים מתוך תיק/לקוח בתבניות הודעות קבועות ב – WhatsApp
בדומה לשדות מיזוג בשבלונות, יצרנו אפשרות הוספת נתונים אוטומטית מתוך כרטיס הלקוח או התיק, לתבניות הודעות קבועות ב – WhatsApp
איך משתמשים?
1. במסך הראשי בכותרת החלון נלחץ על אייקון ה –
2. נבחר באפשרות [הגדרות]
3. לחיצה כפולה על המנוי הרצוי תפתח מסך הגדרות כלליות
4. בחוצץ הודעות קבועות ← נלחץ על [הוסף] בכותרת המסך
5. בתיבה "בחר שדה" ← נבחר את השדה אותו נרצה לשתול בהודעה הקבועה
6. נמקם את העכבר במקום הרצוי בתיבת גוף ההודעה ונלחץ על הכפתור [הוסף שדה]
7. לסיום נלחץ על [שמור]
הוספת הסכם רייטיינר
בגרסה החדשה הפכנו את תהליך הוספת הסכם ריטיינר לקל ומהיר, דרך אשף של 3 שלבים
שינויים עיקריים:
יצירת הסכם ריטיינר חדש מתבצעת דרך אשף של 3 שלבים
הוסף תקבולים נוספים, הפך לכפתור במקום תיבת סימון
במקום המסך של הוספת תקבול, נפתחת רשימה
הוספת אחוז מע"מ ל-18%
בהתאם להחלטת ועדת הכספים של הכנסת, שיעור מס ערך מוסף בישראל יעלה ב-1 בינואר 2025 באחוז אחד ל-18%. בגרסת פלטינום החדשה עדכנו את אחוז המע"מ בתהליך הפקת חשבונית מס, חשבונית מס/קבלה וחשבונית זיכוי
תמיכה ושירות
הוספנו תפריט חדש, שיאפשר לכם לבצע פעולות של תמיכה טכנית בקלות וללא צורך להמתין לנציג
איך מגיעים?
1. בכותרת המסך הראשי ← תמיכה ושירות
2. נוסף תפריט [תמיכה טכנית]
3. לחיצה על תמיכה טכנית תפתח מסך עם 4 אפשרויות:
גיבוי מערכת, בדיקת עדכוני גרסה, הפעלת תוספי אופיס ולינק להתקנת עמדה
הגדרות מערכת
תפריט הגדרות המערכת עבר מתיחת פנים וכעת ניתן לחפש כל הגדרה דרך תיבת חיפוש אחת. בנוסף, איחדנו חלק מההגדרות לתפריטי משנה, על מנת להקל על החיפוש ועדכון ההגדרות הרצויות
הכנת בקשות לנט המשפט
אנו ממשיכים לשפר את אשף הכנת בקשה לנט המשפט. בגרסה החדשה הוספנו את האפשרות לפצל מסמך אחד לכמה נספחים שונים, במקום להעלות כמה מסמכים נפרדים
איך משתמשים?
1. במסך הראשי/כרטיס התיק ← הכנת בקשה לנט המשפט
2. בשדה בחירת מסמכים מהתיק ← לחיצה כפולה על המסמך הרצוי
3. בחלון שייפתח, בשדה בחירת עמודים, נוסף כפתור [פצל לעמודים נוספים]