איך לשלוח מסמכים חשבונאים בדואר אלקטרוני
תוכנת עודכנית מאפשרת לשלוח מסמכים חשבונאים בדוא"ל במספר צורות:
1. שליחת עותק החשבונית באמצעות תוכנת Microsoft Office.
2. הפקת חשבונית בפורמט דיגיטלי.
הפקת החשבונית מלווה בזיהוי דיגיטלי המאפשר שליחת ה "מקור או "נאמן למקור" בדואר אלקטרוני.
להסבר נוסף על חשבוניות דיגיטליות עבור לקישור : איך להוסיף חשבונית דיגיטלית
3. שליחת חשבוניות או קבלות באמצעות מודול דואר היברידי.
הדפסת החשבונית נעשה על ידי בית הדפוס, האחראי על ביול ושליחת החשבונית לנמען באמצעות דואר ישראל.
להסבר מקיף על אופן העבודה עם דואר היברידי ניתן להכנס לקישור הבא: חוברת הדרכה - דואר היברידי
לשליחת מסמכים חשבונאים אשר לא הופקו דיגיטלית נבצע את הפעולות הבאות:
- במסך הראשי נלחץ על תפריט כספים←קבלות
- נסמן את הקבלות או החשבוניות ונלחץ על הכפתור
- במסך שיוצג נמלא את הסעיפים השונים ונלחץ על כפתור [אשר].
חשוב! בשדה "אפשרות שליחה" יש לבחור בקבוצות לפי דוא"ל או שליחה פרטנית של כל מסמך חשבונאי.
שמור פרטים להודעה הבא - במידה ומסומן המערכת תציג גם בפעם הבאה את אותן אפשרויות ומלל שנבחרו.
לחיצה על כפתור [אשר] תפתח חלון ההודעת דואר עם המלל שהוקלד. לשליחת המסמכים החשבונאים יש ללחוץ על כפתור send
אישור הקבלה יפתח חלון הודעת Outlook עם המסמכים המקושרים - כפי שנבחרו.