1. הפקת חשבונית מס/קבלה

 

הקדמה

נפיק חשבונית מס/קבלה כאשר נקבל תקבול על בסיס מזומן.

את החשבונית ניתן להפיק מתפריט כספים, או מחוצץ "חשבוניות" בכרטיס התיק.

איך מגיעים

1. במסך הראשי ← תפריט כספים ← הוסף חשבונית מס/קבלה

בחלון הבחירה סמנו את האפשרות השנייה - "חשבונית מס/קבלה", ולחצו על כפתור [אשר]

 

2. במסך שיוצג:

  • בחרו את הלקוח והתיק 

  • במידה והמשלם אינו הלקוח, יש לעדכן זאת בשדה "שם המשלם"

  • במידה והחשבונית מופקת לעוסק מורשה או חברה פרטית, יש לציין את מספר העוסק בשדה "מספר ע.מ"

  • המלל הנרשם בשדה "הערות" יוצג על גבי החשבונית

  • מלאו את פרטי התקבול 

  • בסיום לחצו על כפתור [הבא]

3. במסך "חשבונות עסקה לזיכוי" לחצו על כפתור [הבא]

4. ייפתח מסך "חשבונית מס/קבלה"

  • בשדה "אופן הפקה" - בחרו "נייר"

  • בסעיפי חלוקת התשלום, הקלידו את הסכומים בסעיפים הרצויים (לדוגמה, שכ"ט חייב במע"מ) 

לחילופין ניתן ללחוץ על כפתור "צריף לסעיף" ולבחור באחת מהאפשרויות

  • להצגת החשבונית לפני ההפקה, לחצו על כפתור [הצג לפני שמירה]

  • להדפסת החשבונית, סמנו את התיבה "הדפס לאחר שמירה"

  • להפקת חשבונית מס/קבלה נוספת מייד בסיום התהליך, סמנו את התיבה "שמור והוסף"

5. לסיום והפקת החשבונית, לחצו על כפתור [סיום]

 

הפקת חשבונית מס/קבלה דיגיטלית

משרדים העובדים עם תוכנת Outlook יכולים לשלוח את חשבונית המס/קבלה בדוא"ל.

לפני הפקת המסמך, יש לוודא שהכרטיס החכם מקושר לתוכנה, דרך הגדרות המערכת.

 

איך מגיעים

1. הפיקו חשבונית מס/קבלה בתהליך הרגיל, עד לסעיף 4 - מסך "חשבונית מס/קבלה"

  •  בשדה "הפק כ..." בחרו ב"דיגיטלי"

  • לסיום והפקת החשבונית, לחצו על כפתור [סיום]

2. המערכת תפתח אוטומטית מייל חדש בתוכנת Outlook, אליו תצורף חשבונית המס/קבלה

 

שליחת חשבונית מס/קבלה דיגיטלית דרך Gmail

במשרדים העובדים עם Gmail, יש להגדיר במערכת או בכרטיס הלקוח נתיב לשמירת החשבוניות. 

לאחר הפקת המסמך, הוא יישמר בתיקייה שהוגדרה ותוכלו לשלוח אותו במייל. 

 

איך מגיעים 

רמת מערכת

1. צרו תיקייה במחשב שאליה יופנו החשבוניות הדיגיטליות

מומלץ למקם אותה במיקום הנגיש לכל עובדי המשרד, כמו הרשת המשרדית 

2. העתיקו את הנתיב בו התיקייה נוצרה

3. בכותרת המסך הראשי ← תפריט ההמבורגר  ← כלים ותחזוקה ← הגדרות מערכת 

במסך שייפתח, בשורת החיפוש הקלידו "חשבוניות" 

4. בחרו ב - "הגדרות מסמכי הנה"ח דיגיטליים"

5. בכותרת המסך לחצו על כפתור  [עדכן]

6. בשדה "נתיב/דוא"ל לשמירת חשבוניות/קבלות דיגיטליות" 

הדביקו את הנתיב של התיקייה 

 

רמת לקוח

1. בכרטיס הלקוח ← הגדרות ← הנהלת חשבונות ←  [עדכן]

2. בשדה "דואר אלקטרוני/נתיב לשליחת חשבוניות" ← הדביקו את כתובת הנתיב

3. לסיום לחצו על כפתור [שמור]

1. הפקת חשבונית מס/קבלה