שליחת חשבונות עסקה בדואר אלקטרוני
לשליחת חשבונת עסקה בדואר אלקטרוני [Microsoft Outlook] נבצע את הפעולות הבאות:
1. נבחר את חשבונות העסקה הרצויים. לביצוע הבחירה ניתן להכנס לכרטיס התיק/לקוח או לרשימת חשבונות העסקה מתוך תפריט "כספים".
במערכת ניתן לבחור חשבון אחד או מספר חשבונות
2. לאחר בחירת החשבונות [סימון] נבצע לחיצה ימנית בעכבר ונבחר באפשרות
3. במסך שיפתח נבחר מבין האפשרויות הקיימות
פירוט הסעיפים השונים בחלון:
- בקבוצות לפי דוא"ל (המוגדר בחשבון) - משתמש לשליחת מספר חשבונות עסקה בקבוצות בהתאם לכתובת הדוא"ל המצויינת בחשבון.
במידה וקיימות מספר חשבונות בעלי אותה כתובת הן יוצגו באותה הודעת דואר.
- כל מסמך בנפרד לפי דוא"ל (המוגדר בחשבון) - דומה לאפשרות הראשונה, אך הפעם תפתח הודעת דואר עבור כל חשבון שנבחר.
- בחירת נמענים ושליחה בדוא"ל אחד - משתמש לבחירת מספר חשבונות עסקה תוך בחירת נמענים למשלוח וריכוז בהודעת דואר אחת.
בחירת הנמענים יכולה להעשות או בהקלדה ידנית או לחיצה על הכפתורים [ישויות] [איש קשר] [צד בתיק]
-
בחירת נמענים ושליחה בדוא"ל נפרד לכל נמען - זהה לאפשרות השלישית, אך הפעם תפתח הודעת דואר עבור כל חשבון שנבחר.
-
דוא"ל - יוצגו כתובות דואר אלקטרוני בהתאם לבחירה שנעשתה. ניתן להקליד כתובות באופן ידני.
-
אופן שליחה - בחירה בין שליחה אוטומטית ברקע, או הצגת חלון הודעה. במידה ונבחרו מספר חשבונות עסקה למשלוח חלון זה לא יהיה זמין.
נושא וגוף ההודעה - מללים המוצגים כברירת מחדל, וניתן לשינוים
4. יש נלחץ על כפתור [אשר] ונבחר בסוג ההעתק מתוך האפשרויות המוצגות
5. לסיום נלחץ על [אשר] ויוצג חלון הודעת דואר בהתאם לבחירות שנעשו בסעיפים הקודמים.