שליחת חשבונות עסקה בדואר אלקטרוני

לשליחת חשבונת עסקה בדואר אלקטרוני [Microsoft Outlook] נבצע את הפעולות הבאות:

1. נבחר את חשבונות העסקה הרצויים. לביצוע הבחירה ניתן להכנס לכרטיס התיק/לקוח או לרשימת חשבונות העסקה מתוך תפריט "כספים".

במערכת ניתן לבחור חשבון אחד או מספר חשבונות

2. לאחר בחירת החשבונות [סימון] נבצע לחיצה ימנית בעכבר ונבחר באפשרות 

3. במסך שיפתח נבחר מבין האפשרויות הקיימות

פירוט הסעיפים השונים בחלון:

  • בקבוצות לפי דוא"ל (המוגדר בחשבון) - משתמש לשליחת מספר חשבונות עסקה בקבוצות בהתאם לכתובת הדוא"ל המצויינת בחשבון.

במידה וקיימות מספר חשבונות בעלי אותה כתובת הן יוצגו באותה הודעת דואר.

  • כל מסמך בנפרד לפי דוא"ל (המוגדר בחשבון) -  דומה לאפשרות הראשונה, אך הפעם תפתח הודעת דואר עבור כל חשבון שנבחר.
  • בחירת נמענים ושליחה בדוא"ל אחד - משתמש לבחירת מספר חשבונות עסקה תוך בחירת נמענים למשלוח וריכוז בהודעת דואר אחת.

בחירת הנמענים יכולה להעשות או בהקלדה ידנית או לחיצה על הכפתורים [ישויות] [איש קשר] [צד בתיק]

  • בחירת נמענים ושליחה בדוא"ל נפרד לכל נמען - זהה לאפשרות השלישית, אך הפעם תפתח הודעת דואר עבור כל חשבון שנבחר.

  • דוא"ל - יוצגו כתובות דואר אלקטרוני בהתאם לבחירה שנעשתה. ניתן להקליד כתובות באופן ידני.

  • אופן שליחה - בחירה בין שליחה אוטומטית ברקע, או הצגת חלון הודעה. במידה ונבחרו מספר חשבונות עסקה למשלוח חלון זה לא יהיה זמין.

נושא וגוף ההודעה - מללים המוצגים כברירת מחדל, וניתן לשינוים

4. יש נלחץ על כפתור [אשר] ונבחר בסוג ההעתק מתוך האפשרויות המוצגות

5. לסיום נלחץ על [אשר] ויוצג חלון הודעת דואר בהתאם לבחירות שנעשו בסעיפים הקודמים.

 

שליחת חשבונות עסקה בדואר אלקטרוני