קבוצות משימות
קבוצת משימות היא סט של משימות קבועות, המסודרות לפי שלבים,
וקשורות לתהליך עבודה שכיח במשרד. לדוגמה, קליטת לקוח או טיפול בתביעות.
כל משימה בקבוצה מוגדרת מראש עם פרטים כמו סדר ביצוע, משך זמן משוער, תזכורת, ומטפלים רלוונטיים.
יצירת קבוצת משימות נועדה לחסוך זמן, למנוע טעויות ולשמור על תהליכי עבודה מסודרים ואחידים במשרד.
ישנן שתי אפשרויות להוספת קבוצת משימות לתיקים בתוכנה:
א. ידנית – דרך הוספת משימה חדשה בכרטיס לקוח/תיק, ובחירה בקבוצת המשימות הרצויה.
ב. אוטומטית – בעת פתיחת תיק חדש, תיפתח קבוצת משימות שהוגדרה מראש.
הקמת קבוצת משימות
הקמת קבוצת משימות תתבצע דרך הגדרות המערכת:
במסך הראשי ← תפריט ההמבורגר ← כלים ותחזוקה ← הגדרות מערכת.
בשורת החיפוש הקלידו "תיקים – קבוצות משימות" (קוד 128). סמנו את ההגדרה ולחצו על כפתור [הוסף] בצד שמאל של המסך.
ייפתח חלון "פרטי קבוצת משימות".
1. שדה "תיאור" -שדה חובה. הקלידו את את שם המשימה. לדוגמה, קליטת לקוח חדש. לחצו על כפתור [שמור].
2. לחצו על החלק התחתון של המסך – "רשימת המשימות", ולחצו על כפתור [הוסף].
בחלון שיפתח, מלאו את הפרטים של המשימה הראשונה בסידרה.
- תיאור המשימה – הקלידו שם או תיאור של המשימה לביצוע.
- משך ביצוע – הקלידו את כמות הימים לביצוע המשימה.
- בחרו האם להוסיף תזכורת למשימה, וכמה ימים לפני לפני ביצוע המשימה תרצו שהתזכורת תופיע.
- סמן כבוצע אם – הגדירו האם המשימה תוגדר כ"טופל" כאשר מטפל אחד סיים או מספר מטפלים.
3. לשמירת המשימה, לחצו על כפתור [שמור].
להוספת משימה נוספת בסדרה, לחצו על כפתור [הוסף] ומלאו את הפרטים כפי שלמדנו.
הוספה ידנית מכרטיס התיק
1. בכרטיס התיק ← עברו לחוצץ "משימות ותזכורות".
2. בראש המסך, לחצו על כפתור [הוסף קבוצת משימות]. במסך שייפתח, סמנו את קבוצת המשימות הרצויה.
3. לאחר הבחירה, רשימת המשימות תוצג בחוצץ "משימות ותזכורות".
הוספה אוטומטית בפתיחת תיק חדש
1.במסך הראשי ← תפריט ההמבורגר ← כלים ותחזוקה ← הגדרות מערכת.
בשורת החיפוש, הקלידו "סוגי תיקים" (קוד 34).
2. במסך שייפתח, בחרו את סוג התיק ולחצו על כפתור [עדכן].
3. ב"קבוצת משימות להוספה" – סמנו את המשימה הרצויה ולחצו על הכפתור [שמור].
לאחר הקמת תיק חדש מהסוג שהוגדר, רשימת המשימות תופיע בחוצץ "משימות ותזכורות" בכרטיס התיק.