שיעור 8: מבנה כרטיס תיק ועדכון פרטים
לכל לקוח בתוכנה נקים תיק, שמייצג את השירות שניתן לו. כל המידע הקשור לאותו שירות, כמו מסמכים,
תיעוד שיחות ומסמכים חשבונאיים, יישמר בחוצצים.
לכל לקוח יכולים להיות כמה תיקים, המהווים סוגי שירות שונים.
בתוכנה קיימים שני סוגי תיקים מובנים: "תיק כללי" ו"תיק משפטי".
בעת הקמת לקוח חדש, התוכנה מקימה אוטומטית תיק "כללי" וניתן לשנות את הסוג.
בשיעור זה נלמד על מבנה הכרטיס, החוצצים העיקריים וכיצד לעדכן את הפרטים השונים של התיק.
אל כרטיס התיק ניתן להגיע ממספר מקומות בתוכנה:
א. במידה והוספנו לקוח חדש לתוכנה (שיעור 5), בחלק התחתון של כרטיס הלקוח,
נראה את התיק הכללי שהמערכת הקימה אוטומטית. לחיצה כפולה על השורה, תפתח את כרטיס התיק.
ב. מהמסך הראשי של התוכנה ← תפריט תיקים ולקוחות ← תיקים. ייפתח חלון סינון דרכו תוכלו לחפש את התיק הרצוי.
בדומה למסך כרטיס הלקוח, גם כרטיס התיק הוא מסך משולב הבנוי מחלק עליון וחלק תחתון.
בראש החלק העליון בצד שמאל, נמצאות שתי לשוניות: לשונית פרטי התיק ולשונית של החוצץ עליו עומדים.
לכל חוצץ יש סט כפתורים ייחודי שיופיע בראש המסך.
בחלק התחתון בצד ימין, מוצגת רשימת חוצצים, בהם שמורים מידע ופעולות שביצעתם במסגרת העבודה בתיק.
במידת הצורך ניתן לעדכן חלק מפרטי התיק, כמו שם, סוג ומהות.
בחלק העליון של המסך, לחצו על כפתור [עדכן]. השדות שניתנים לעדכון יופיעו בלבן ושאר השדות יישארו חסומים (לדוגמה, שדה מספר תיק).
בסיום עדכון הפרטים, לחצו על כפתור [שמור].