הגדרה 05 - ניהול משרד - תיקיות דואר

מתי נצטרך?

ניגש להגדרה זו אם נרצה להוסיף, לעדכן או למחוק תיקייה ברשימת התיקיות שמוצגות לנו בתיבת הודעות הדואר הפנימי (טלפונים והודעות > הודעות).

ההגדרה היא הגדרה אישית - זאת אומרת שכל משתמש יכול להגדיר לעצמו תיקיות דואר לפי מה שנוח לו. תיקייה שמוסיף משתמש א’ לא תופיע אצל משתמש ב’.

איך מגיעים?
מהמסך הראשי: תפריט תצוגה > כלים ותחזוקה > הגדרות מערכת > קוד 5

(או הקיצור Shift+F10 מכל תצוגה במערכת) 

 איך מגדירים?

ברשימת תיקיות הדואר יש את תיקיות המערכת שהן: דואר נכנס, פריטים שנשלחו, חומר לטיפול, חומר לתיוק, גניזה, פרטי ו"כל התיקיות".

תיקיות אלה לא ניתן לעדכן או למחוק מהרשימה אלא רק להוסיף אליהן.

להוספת תיקיה:

  • מתצוגת הרשימה, בסרגל הכלים > הוסף.
  • תן שם לתיקיית הדואר החדשה.
  • שמור.

     

     

לאחר השמירה, התיקייה שנוספה לרשימה תופיע אצל המשתמש ברשימת תיקיות הדואר של ההודעות: