איך בונים תפריט אישי
2 דקות קריאה
עובדים בקביעות עם פעולות כמו "הוספת לקוח", "פתיחת תיק", או "נספחים"?
בתוכנת עודכנית ניתן לרכז את הפעולות והאפשרויות בתפריטים בהם אתם משתמשים הכי הרבה – בתפריט "אישי".
כך תחסכו זמן ותעבדו ביעילות – הכל בלחיצה אחת!
1. במסך הראשי ← בסרגל הניווט לחצו על אחד מהתפריטים ← בחרו באפשרות "התאמה אישית" בתחתית המסך.
2. בחלון שיפתח, בחלקו הימני, סמנו את קבוצת התפריטים. למשל: "תיקים ולקוחות". בחלקו השמאלי, לחצו על אייקון הכוכב לצד כל פריט שתרצו לצרף לתפריט האישי.
4. באותו אופן עברו לקבוצת התפריטים הבאה, לדוגמה "יומן ומשימות" וסמנו את תפריטי המשנה שיכללו בתפריט האישי.
3. בסיום לחצו על כפתור [אישור].
בסרגל הניווט שבמסך הראשי יתווסף תפריט חדש – "תפריט אישי".