שיעור 7: הוספת תיק חדש
3 דקות קריאה
בעת הקמת לקוח, המערכת תקים אוטומטית תיק ראשון.
באפשרותכם להוסיף תיקים ללקוח ללא הגבלה, כאשר כל תיק מייצג שירות מסויים שניתן לו.
כרטיס התיק מכיל את כל המידע הקשור לשירות שמשרדכם נותן ללקוח, בחלוקה לחוצצים.
לדוגמה, חוצץ נספחים, חוצץ מסמכים, חוצץ משימות.
בשיעור זה נלמד כיצד להוסיף תיק חדש ללקוח קיים ונעבור על השדות העיקריים.
איך מוסיפים תיק חדש
ניתן להוסיף תיק חדש ממספר מקומות בתוכנה:
א. במסך הראשי ← תפריט תיקים ולקוחות ← הוסף תיק.
ב. בכרטיס הלקוח ← חוצץ תיקים ← כפתור [הוסף תיק חדש].
ללקוחות חדשים אנו ממליצים להוסיף את התיק מכרטיס הלקוח.
- לאחר הלחיצה על כפתור
[הוסף תיק חדש], בחרו בסוג התיק: כללי או משפטי.
- ייפתח טופס כרטיס תיק עם שדות למילוי. בשיעור זה נעבור על השדות העיקריים:
- מספר לקוח – שדה חובה. זהו המספר הפנימי של הלקוח בתוכנת עודכנית (בהוספת תיק מתוך כרטיס הלקוח, המספר יופיע אוטומטית).
- מספר תיק – המערכת תיתן אוטומטית את המספר הבא בתור וניתן לשנותו.
- שם תיק – שדה חובה. (בהוספת תיק מתוך כרטיס הלקוח, שם הלקוח יופיע אוטומטית וניתן לשנותו למשל לשם השירות שניתן).
- מטפל בתיק – שדה חובה. בהמשך תוכלו להפיק דוח המציג תיקים על פי מטפלים.
- מהות התיק – אמצעי נוסף לזיהוי התיק בתוצאות חיפוש.
3. בסיום לחצו על כפתור [שמור].
ייפתח מסך כרטיס תיק.
בחלק העליון של המסך נראה את פרטי התיק, ובחלק התחתון תוצג רשימת חוצצים.
הסברים נוספים