תיאום פגישה בקישור
באמצעות הממשק, הלקוח שלכם יקבל לינק ויוכל לתאם עצמאית פגישה
ביום ובשעה הנוחים לו, בהתאם לזמינות שהגדרתם.
ניתן לקבוע סדרת פגישות עוקבות, במרווחי זמן מוגדרים מראש.
הפגישה שהלקוח קבע, תופיע ביומן של עודכנית,
ובסרגל ההתראות תקבלו התראה על התיאום.
1. במסך הראשי ← יומן ומשימות ← שלח פגישה לתיאום עצמי.
2. במסך שייפתח לחצו על [הוסף פגישה לתיאום].
3. מלאו את פרטי הפגישה:
- "תיאור" ו"מיקום" הם שדות חובה ויוצגו בפני מקבל הקישור.
- בשדות "מתאריך" "עד תאריך" הגדירו את טווח התאריכים בו הלקוח יוכל לקבוע פגישה.
- הגדירו את טווח השעות ועברו על אפשרויות הזימון המוצגות.
4. בסיום לחצו על [אשר].
5. בחלון "פגישות לתיאום" תוכלו:
לבצע עריכה של התיאום.
לשמור את התיאום כתבנית.
להקליד את שם השולח ולשייך את הזימון ללקוח או תיק (לא חובה).
במקום לבחור באופן שליחת הקישור, ניתן ללחוץ על [סיים והצג לינק]. התוכנה תייצר קישור, אותו ניתן להעתיק ולשלוח אל הלקוח.
ניתן ליצור סדרה של פגישות עם הלקוח.
כל פגישה חדשה שתתואם תהיה תלויה בפגישה הקודמת,
ותוכלו לקבוע את מרווח הימים בין פגישה לפגישה.
1. צרו פגישה ראשונה ולחצו על [אשר].
2. לחצו על [תיאום נוסף].
3. מלאו את הפרטים הנדרשים:
- "תיאור" ו"מיקום" הם שדות חובה ויוצגו בפני מקבל הקישור.
- בשדה "זמינות" – הגדירו טווח תאריכים, או בחרו בטווח דינאמי. במקרה זה – בשדה "החל מ" יש להגדיר ממתי יוכל הלקוח לקבוע את הפגישה הבאה.
4. לשמירת הפגישה לחצו על [אשר].
5. לסיום וליצירת לינק לחצו על [סיום ויצירת לינק].
6. ייפתח חלון עם לינק לקביעת פגישות עוקבות.
ניתן להעתיק את הלינק, או לבחור באחת מהאפשרויות לשליחה (דוא"ל, WhatsApp או SMS).
לאחר יצירת לינק לתיאום פגישה עצמי, ניתן לשמור אותו כתבנית לשליחה עתידית ללקוח אחר.
1. במסך הראשי ← תפריט יומן ומשימות ← בחרו ב"שלח פגישה לתיאום עצמי".
2. לחצו על [הוסף פגישה לתיאום].
3. מלאו את הפרטים.
4. לחצו על [אשר].
5. לפני לחיצה על [סיום ויצירת לינק], לחצו על כפתור [שמור כתבנית].
6. תנו שם לתבנית (שדה חובה) והגדירו האם היא תהיה אישית או משרדית.
7. בסיום לחצו על [צור תבנית].
מהרשימה ניתן לעקוב אחרי הזימונים שנשלחו ללקוחות,
לראות אילו פגישות נקבעו ואילו ממתינות, לערוך, לבטל ואף לשמור פגישות כתבנית לשימוש חוזר.
1. במסך הראשי ← יומן ומשימות ← פגישות שנשלחו לתיאום עצמי.
- השדה "כמות פגישות שתואמו" ייתן חיווי על כמות הפגישות שתואמו על ידי הלקוח.
- בשדה "תיאורי הפגישות", לחיצה בודדת על זימון תציג את הלינק לתיאום הפגישה.
- לחיצה כפולה על הזימון תפתח את חלון הפגישות לתיאום.
במידה והפגישה עדיין לא נקבעה ← בחלון הפגישות לתיאום:
לחיצה על הכפתור [ערוך פרטי זימון] בראש החלון תפתח את כל פרטי הפגישות לעריכה.
לחיצה על הכפתור בשורת הפגישה תפתח רק אותה לעריכה.
במידה והפגישה נקבעה ← בחלון הפגישות לתיאום:
לחיצה על כפתור [הצג] תציג את פרטי הפגישה שנקבעה.
לחיצה על כפתור [ערוך פרטי זימון] תאפשר לעדכן את פרטי הפגישות.
2. בסרגל ההתראות תתקבל התראה ברגע שהלקוח יתאם פגישה.