איך מבצעים רישום שעות כניסה ויציאה בתוכנה
בתוכנת עודכנית תוכלו לבצע תיעוד של שעות הכניסה והיציאה של העובדים.
בנוסף, המערכת מאפשרת לקלוט שעות נוכחות משעונים חיצוניים, להדפיס ולהפיק דוחות נוכחות.
על מנת לעדכן שעות נוכחות, ראשית יש להגדיר את האפשרות בתוכנה.
1. במסך הראשי ← תפריט ההמבורגר ← כלים ותחזוקה ← הגדרות מערכת.
2. בשורת החיפוש הקלידו "חישוב שעות נוכחות".
במסך שייפתח, סמנו את האפשרות "חישוב שעות פעילות (נוכחות) בתוכנה".
להצגת שעות הכניסה והיציאה של המשתמש המחובר:
1. במסך הראשי ← תפריט ניהול משרד ← שעות כניסה ויציאה.
2. בחלון הסינון שייפתח, אפשרויות ברירת המחדל הן תאריך ושם העובד.
לחיצה על אייקון החץ לצד כפתור [אפשרויות סינון נוספות] תציג אפשרויות סינון נוספות.
במשרדים העובדים עם שעון נוכחות או עם תוכנות נוכחות של צד שלישי,
ומעוניינים לקלוט את הנתונים לתוכנת פלטינום, יש את הפעולות הבאות:
1. במסך הראשי ← תפריט ניהול משרד ← שעות כניסה ויציאה.
2. לקליטת קובץ שעות ← בראש המסך לחצו על כפתור [קלוט קובץ שעות].
3. בחרו את מיקום קובץ הנוכחות, ולחצו על כפתור [OPEN].
הקובץ יקלט ויוצגו שעות הכניסה והיציאה.
להוספה ידנית של שעת נוכחות, מהרשימה המוצגת לחצו על כפתור [הוסף] ומלאו את הפרטים הנדרשים.
בסיום לחצו על כפתור [שמור].
פעולות נוספות
לעדכון רישום קיים ← לחיצה כפולה על הרשומה או על כפתור [הצג].
בחלון שיפתח לחצו על כפתור [עדכן] ושנו את הפרטים הרשומים.
בסיום לחצו על כפתור [שמור].