איך לשנות מספר לקוח ותיק
בעת הוספת לקוח או תיק בתוכנה, המערכת מקצה באופן אוטומטי מספר ייחודי המזהה את הכרטיס החדש.
ניתן להשתמש במספר שהמערכת מציעה ולהמשיך בתהליך, או להזין מספר חלופי.
לאחר שמירת פרטי הלקוח או התיק, לא ניתן לשנות את המספר על ידי כניסה לכרטיס ולחיצה על כפתור [עדכן].
במידה ונרצה לשנות את המספר לאחר השמירה, נבצע זאת דרך תפריט כלים ותחזוקה.
1. במסך הראשי ← לחצו על [תפריט ההמבורגר] ← כלים ותחזוקה ← פעולות ושינויים במספרי תיקים ולקוחות
2. בחלון ההתראה שיוצג לחצו על כפתור [אשר]
3. בחלון "פעולה לביצוע" בחרו באפשרות "שנה מספר תיק" או "שנה מספר לקוח" ואשרו את הבחירה
4. בחלון שיוצג בחרו במספר התיק או הלקוח אותו תרצו לשנות
5. בשדה "מספר חדש" הקלידו מספר חדש לכרטיס התיק או הלקוח שברצונכם לשנות
6. בסיום לחצו על כפתור [אשר]
במידה והמספר שהזנתם קיים במערכת, תוצג התראה לבחור מספר חלופי