אתר הידע של עודכנית

כל המידע על ניהול המשרד – במקום אחד

פעולות מתקדמות בכרטיס לקוח

4 דקות קריאה

לאחר שלמדנו כיצד להקים לקוח חדש בתוכנה, נוכל לעבור לשלב הבא –

ביצוע פעולות מתקדמות בתוך כרטיס הלקוח. פעולות אלו יסייעו לכם לייעל את תהליכי העבודה,

ליצור דוחות שונים ולהפיק את המירב מהתוכנה.

 

מונה זמן

מונה הזמן הוא כלי לתיעוד וחישוב כמות הזמן המושקעת בפעילות בכרטיס התיק.

לאחר תיעוד הזמן, תוכלו לרשום חיוב ללקוח, ובסיום לרכז את החיובים ולהפיק חשבון עסקה (דרישת תשלום). 

ישנן שתי דרכים להפעלת מונה הזמן:

א. הפעלה אוטומטית: כל משתמש בתוכנה יכול להגדיר תנאים להפעלת מונה הזמן.

לדוגמה בעת כניסה לכרטיס תיק, או פתיחת מסמך. 

במסך הראשי ← תפריט ההמבורגר ← כלים ותחזוקה ← הגדרות מערכת.

כנסו ל"הגדרות אישיות – מונה זמן". בחרו את התנאים הרצויים ואשרו את הפעולה. 

ב. הפעלה ידנית: ניתן להפעיל את מונה הזמן על ידי לחיצה על כפתור [מונה זמן] בראש מסך כרטיס הלקוח או התיק. 


 

הורדת מסמכי נט המשפט

לקוחות אשר רכשו את מודול הורדת נתונים מנט המשפט, יכולים בלחיצת כפתור

להוריד את הנתונים המעודכנים, כמו החלטות ומועדי דיונים.

ניתן להוריד נתונים לכלל התיקים שבתוכנה, דרך תפריט נט המשפט שבמסך הראשי, או ישירות לתיקי לקוח מסוים.

לפני ההורדה יש לקשר את הכרטיס החכם לעודכנית.

בכרטיס הלקוח ← בראש המסך לחצו על כפתור   [הורד מסמכי נט המשפט].

הקלידו את הקוד של הכרטיס החכם. בחלונית שתיפתח, תוכלו לעקוב אחר הורדת הנתונים לתיקים המקושרים ללקוח.

למאמר הסבר על מודול הורדת נתונים מנט המשפט, לחצו כאן.


 

שלח SMS

לקוחות אשר רכשו את המודול, יכולים לשלוח הודעת SMS מתוך כרטיס הלקוח בלחיצת כפתור.

ההודעה תישמר בחוצץ הודעות SMS בכרטיס הלקוח. ניתן לתזמן הודעה לשליחה עתידית ואף לבנות תבניות להודעות קבועות.

במידה ובחוצץ כתובות וטלפונים שבכרטיס הלקוח, מעודכן מספר טלפון, ניתן לשלוף אותו בקלות לצורך שליחת הודעה.

בכרטיס הלקוח ← בראש המסך לחצו על כפתור [שלח SMS].

למאמר הסבר על מודול SMS לחצו כאן.


 

כתובות וטלפונים

לאחר הוספת לקוח או ישות חדשה בתוכנה, פרטי הכתובת יוצגו בחוצץ "כתובות וטלפונים".

בחוצץ תוכלו להציג, לעדכן ולהוסיף כתובות נוספות ללקוח או לישות, אשר יוגדרו ככתובות משניות.

להוספת כתובת ← לחצו על כפתור [הוסף] בראש המסך. במסך שייפתח, בחרו האם להגדיר ככתובת ראשית או לא והזינו את הפרטים.

במידה וקיימות מספר כתובות, רק כתובת אחת תשמש ככתובת ראשית. הכתובת תשמש לשליחת מכתבים, דרישות לתשלום ומסמכים חשבונאים ללקוח.


 

אנשי קשר

אנשי קשר הם גורמים הקשורים ללקוח. הוספת אנשי אנשי קשר לכרטיס הלקוח, שימושית בעיקר

לעבודה מול לקוחות עסקיים או גופים מוסדיים.

תוכלו לדוגמה להגדיר מי אנשי הקשר מולם מתבצעת ההתכתבות או שליחת מסמכים חשבונאיים.

ניתן גם להגדיר תפקידים לאנשי הקשר, כמו רפרנט או מנהל מחלקה.

הוספת איש קשר

במסך הראשי ← תפריט תיקים ולקוחות ← לקוחות.

במסך החיפוש שייפתח, אתרו את הלקוח הרצוי והציגו את הכרטיס.

בחוצץ "אנשי קשר", בראש המסך לחצו על כפתור [הוסף].

ייפתח מסך עם שדות למילוי. במאמר זה נעבור על השדות העיקריים:

  • שדה "תפקיד" – לחיצה על אייקון החץ, תפתח את רשימת התפקידים המובנית בתוכנה. ניתן להוסיף תפקידים על ידי לחיצה על הכפתור "הוסף תפקיד חדש".
  • שדה "שם משפחה" – שדה חובה.
  • סימון התיבות "מכותב לחן עסקה" ו-"מכותב לחשבוניות וקבלות", יאפשר לקשר את איש הקשר לחשבונות עסקה ולמסמכים חשבונאיים.

בסיום לחצו על כפתור [שמור].