אתר הידע של עודכנית

כל המידע על ניהול המשרד – במקום אחד

שיעור 10: נספחים

2 דקות קריאה

נספח הוא אמצעי לתיעוד פגישות, שיחות טלפון, או פעולות שונות שנעשו במסגרת העבודה בתיק.

הרישום יתועד בכרטיס התיק, בחוצץ נספחים, יחד עם נתונים כמו כותב הנספח, תאריך ושעת השמירה.

בשיעור זה נלמד מאיפה להוסיף נספח ונעבור על השדות העיקריים.

איך מוסיפים נספח

אל הנספחים ניתן להגיע ממספר מקומות בתוכנה:

א. במסך הראשי ← תפריט תיקים ולקוחות ← הוסף נספח ← הקלידו מספר לקוח (שדה חובה).

לאחר מכן, בחרו את התיק בו יירשם הנספח.

ב. בכרטיס הלקוח/כרטיס תיק ← חוצץ נספחים ← כפתור [הוסף].

בתחילת העבודה בתוכנה, אנו ממליצים להוסיף נספח מתוך כרטיס התיק

בכרטיס התיק ← חוצץ "נספחים". לחצו על כפתור [הוסף].

ייפתח טופס "נספח" עם שדות למילוי. בשיעור זה נעבור על השדות העיקריים:

  • שדה סוג הנספח – ניתן להגדיר סוגים מובנים של נספחים, על ידי לחיצה על "הוסף סוג נספח חדש".
  • שדה תיאור – שדה חובה. כאן המקום להקליד את תיאור התיעוד.
  • במידה ותרצו ליצור משימה עם תזכורת שתקושר לנספח, סמנו את התיבה "הצג נספח לאחר שמירה" (למעבר לשיעור 14 בנושא משימות ותזכורות לחצו כאן).

בסיום לחצו על כפתור [שמור].

לאחר השמירה יופיעו תאריך הרישום ופרטי הרושם בשדות שבתחתית הנספח.